مقالات

آشنایی با بهترین جنس لباس راحتی زنانه و مردانه

بهترین جنس ها برای لباس راحتی و خانگی

بهترین جنس لباس راحتی زنانه و مردانه | لباس راحتی سویکس

مهمترین نکته در لباس راحتی زنانه و لباس راحتی مردانه  را می توان جنس و کیفیت آن دانست. شما می توانید از انواع جنس ها و پارچه های مختلف برای لباس راحتی و خانگی خود استفاده کنید، اما بهتر است بدانید که در درجه اول می بایست میزان طبیعی بودن پارچه را حتما چک کنید.

هر چه پارچه استفاده شده در لباس راحتی و خانگی به الیاف طبیعی و نخ پنبه نزدیکتر باشد، میزان راحتی و عدم حساسیت پذیری فرد افزایش پیدا خواهد کرد.

جهت دیدن لیست محصولات و قیمت های لباس راحتی زنانه کلیک کنید.

نخ پنبه اولین و  بهترین جنس لباس راحتی

بهترین جنس ها برای لباس راحتی و خونگی در دوخت لباس راحتی و خانگی به پارچه نخ پنبه اطلاق می گردد. این نوع پارچه ها به راحتی باعث ورود و خروج و در واقع گردش هوا در لباس می گردد و به این تربیت باعث خنک شدن بدن و دوری از مشکلاتی همچون عرق سوزی می گردد

. البته نگران نباشید! برای فصل زمستان و آب و هوای سردتر نیز پارچه های نخ پنبه ضخیم تری نیز وجود دارد که با کیفیت خوب خود باعث گردش هوا در لباس می گردد و اجازه عرق کردن مداوم و کلافه شدن را به فرد نخواهد داد و فرد کاملا احساس راحتی خواهد کرد.

پارچه کتان یکی از بهترین جنس های لباس راحتی در منزل

پارچه کتان نیز ویژگی هایی مشابه پارچه نخی و یا نخ پنبه دارند و از گیاهی به نام کتان (cotton) تهیه می گردند. این لباس ها بسیار سبک و خنک و راحت بوده و گزینه مناسبی برای دوخت لباس راحتی و خانگی به شمار می روند و در رنگ ها و مدل های مختلف عرضه می گردند.

تنها ایراد این نوع پارچه در میزان آبرفت و همچنین چروک شدن آن می باشد. بهتر است قبل از خرید لباس کتان از میزان آبرفت آن مطمئن گردید.

جهت دیدن لیست محصولات و قیمت های لباس راحتی مردانه کلیک کنید.

جنس ابریشم

از دیرباز تا کنون از پارچه ابریشم برای از بهترین جنس لباس راحتی و خانگی استفاده می شده است. این پارچه های گران بها و گران قیمت باعث ایجاد حس لوکس و لاکچری بودن در فرد می گردد و به علت لطافت و نرمی بیش از اندازه آن احساس راحتی غیر قابل وصفی دارد.

معمولا از پارچه ابریشم برای تولید پیراهن مردانه و یا زنانه استفاده می گردد. البته به علت قیمت بالای آن افرادی که توانایی خرید این مدل لباس را دارند، زیاد نیستند، ولی باز هم به عنوان پارچه ای محسوب می گردد که همواره طرفداران خاص خود را دارد. تنها ایراد این پارچه در این است که به علت لطافت و نرمی بیش از حد، هنگام دوخت باید خیلی مراقب باشید.

جنس پوپلین

این نوع پارچه که در دو جنس مختلف نخ پنبه و کشی تولید می گردد، به علت مقاومت بالا و همچنین عدم چروک پذیری، گزینه مناسبی برای استفاده در لباس خانگی و راحتی  است. این نوع پارچه باعث بروز حساسیت نمی گردد و کاملا سبک و خنک می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *