مقالات

همه چیز درباره خرید لباس راحتی سایز بزرگ زنانه ترک و ایرانی

لباس راحتی سایز بزرگ زنانه

خانم هایی که دارای سایز بزرگ می باشند، عمدتا برای خرید لباس خود به ویژه لباس راحتی دچار مشکلات بیشتری هستند و به این علت که معمولاً لباس سایز مناسب اندام آنها کمتر طراحی و تولید می گردد یا لباس های طراحی شده برای این گونه بانوان تکراری و یکنواخت می باشند، این افراد می بایست برای خرید لباس هایی با طرح هایی متنوع و رنگارنگ در بازار گشت و گذار زیادی داشته باشند، اما خانم های بیگ سایز برای خرید لباس راحتی سایز بزرگ زنانه می بایست نکات و مواردی را رعایت کنند تا بتوانند علاوه بر خرید راحت تر و سریع تر، لباسی را متناسب با اندام خود دریافت کنند.

جهت دیدن لیست محصولات و قیمت های لباس راحتی زنانه کلیک کنید.

لباس راحتی زنانه سایز بزرگ ایرانی

در سال‌های اخیر با توجه به پیشرفت روز افزون تولیدی های مختلف به ویژه تولیدی های ترک و ارسال بیش از حد لباس های وارداتی، بسیاری از مشتریان در صدد خرید این لباس ها برآمده اند. لذا تولیدکنندگان ایرانی نیز مجبور هستند برای رقابت در چنین بازاری، تولیدات خود را با انواع وارداتی هماهنگ کنند. همین موضوع سبب شده است که لباس های ایرانی علاوه بر اینکه از پارچه های با کیفیت در تولید لباس های راحتی خود استفاده می کنند، از طرح و رنگ های به روز جهانی و مطابق با دنیای مد نیز در لباس‌های خود لحاظ کنند.

برای اینکه بتوانید با توجه به سلیقه خود بهترین رنگ را برای لباس راحتی زنانه سایز بزرگ ایرانی انتخاب کنید پیشنهاد می شود که مقاله “بهترین رنگ های لباس راحتی و خانگی در منزل” را مطالعه کنید.

 

به این ترتیب توانسته اند مشتریان خود را مجددا به خرید لباس های ایرانی ترغیب کنند. بنابراین از جمله این پوشش ها می توان طراحی و تولید لباس راحتی زنانه سایز بزرگ ایرانی اشاره کرد. در حال حاضر دو یا سه برند داخلی پرطرفدار و بزرگ در تهیه لباس های سایز بزرگ اقدام کرده اند و افراد زیادی تمایل به خرید ان ها به علت قیمت مناسب و طراحی به روز، را دارند.

ست لباس راحتی زنانه فری سایز

یکی از جذاب ترین و جدیدترین انواع لباس راحتی زنانه فری سایز ؛ شامل ست لباس می باشد. معمولاً این ست ها در انواع بلوز و شلوار، تونیک زنانه ، ست تیشرت و شلوارک زنانه ، ست تیشرت و شلوار زنانه و… تولید می گردد. خانم هایی که دارای سایز بزرگ می باشند، می توانند تمام این موارد یا حتی مواردی فراتر از اینها را در انواع وارداتی یا تولیدات داخلی خریداری کنند. این گونه محصولات علاوه بر اینکه پوشش کاملی برای خانمها دارد، از لحاظ جنس و کیفیت نیز یکسان و مناسب میباشد. برای آشنایی انواع جنس های پیراهن مردانه نخی میتوانید مقاله “آشنایی با بهترین جنس لباس راحتی” را مطالعه کنید.

از طرفی دیگر مقرون به صرفه نیز خواهد بود، زیرا معمولاً تولیدی ها در انتخاب لباس های ست و تولید پک های ست لباس راحتی زنانه به خصوص در انواع سایز بزرگ، تخفیف های ویژه ای را قائل می شوند. این گونه ست ها دارای این مزیت است که معمولا برای همه سلیقه ها کاربردی است.

لباس راحتی سایز بزرگ زنانه

پیراهن زنانه big size

یکی از برترین آیتم هایی که در لباس راحتی سایز بزرگ زنانه پیدا کرد و خانمها برای راحتی بیشتر و خود از آن استفاده می کنند، شامل پیراهن راحتی زنانه big size می باشد. به این دلیل که معمولاً برش و فرم قرارگیری پیراهن ها روی بدن به گونه ای است که به صورت آزاد و غیر چسبان قرار می‌گیرد و می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای خانم های سایز بزرگ محسوب گردد.

به ویژه خانم هایی که دارای پایین تنه چاق تری نسبت به بالاتنه خود هستند. این پیراهن ها در انواع و اقسام مختلف و با برش هایی هماهنگ با سایز و فرم بدنی متفاوت طراحی و تولید میگردد. خانم هایی که دارای پایین تنه چاق تری هستند، بهتر است از پیراهن‌هایی استفاده کنند که از کمر به پایین به صورت فون و آزاد قرار می‌گیرد. چنانچه در هنگام انتخاب سایز لباس خود به مشکل خورده اید می توانید مقاله “راهنمای انتخاب سایز لباس راحتی” را مطالعه فرمایید.

خانم هایی که دارای بالاتنه چاق تری نسبت به پایین تنه هستند، می توانند از انواع پیراهن های یقه هفت استفاده کنند. همچنین بهتر است از پیراهن هایی که دارای گلهای ریز تر یا طرح‌های کوچکتری هستند، نسبت به طرح ها و گلهای درشت بهره ببرند که درشت بودن اندام آنها را کمتر به چشم آورد. از طرف دیگر پیراهن های راحتی می تواند بهترین گزینه برای خنک بود بودن و راحتی در فصل تابستان محسوب گردد.

خرید آنلاین لباس زنانه سایز بزرگ

خانم ها می توانند با خرید آنلاین لباس راحتی زنانه سایز بزرگ علاوه بر آنکه در وقت و زمان خود صرفه جویی می کنند، بهترین لباس متناسب با سایز و اندازه خود را بیابند. در سال‌های اخیر فروشگاه های اینترنتی و آنلاین به ویژه فروشگاه های خانگی که در برنامه‌های نظیر اینستاگرام به وفور پیدا می شود، علاوه بر ارائه نمودن رنگ و طرح های مختلف از لباس‌های خود تمامی سایز بندی ها و طول و عرض و ارتفاع لباس را در اختیار مشتری قرار می‌دهند. به این ترتیب مشتری می تواند با تفاوت اندازه ها با اندام خود بهترین سایز را برای خود خریداری کند و حتی نیاز به پرو لباس نیز نباشد. 

قبل از خرید آنلاین لباس راحتی زنانه سایز بزرگ حتما مقاله “نکات مهم در هنگام خرید لباس راحتی و خواب” را مطالعه کنید.

لذا می توانند لباسی را که با سلیقه آنها مطابق است و طبق اندازه و اندام آن ها می باشد را خریداری کنند. علاوه بر این مدت زمانی است که آپشن پرو انلاین و یا مجازی در برخی وبسایت ها راه اندازی شده است و افراد می توانند هنگام انتخاب لباس مورد نظر خود به صورت مجازی لباس را پرو نمایند. پرو مجازی دارای این مزیت است که فرد می تواند لباس را از نظر اندازه و نوع قرار گرفتن لباس بر روی اندام آنها چک کنند.

لباس راحتی سایز بزرگ زنانه

خرید اینترنتی لباس زنانه بیگ سایز

یکی از برترین روش ها برای خرید لباس راحتی سایز بیگ سایز یا سایر سایزها به صورت اینترنتی و آنلاین میباشد. استفاده از فروشگاه اینترنتی لباس راحتی سویکس مزیت های مختلفی دارد؛ از جمله:

  • عدم نیاز به گشت و گذار در بازارها به صورت فیزیکی و حضوری برای یافتن لباس مد نظر خود
  • می توان با گذراندن زمان بسیار کمتری در اینترنت و سرچ در سایت‌های مربوطه، لباس مد نظر خود را با طرح و رنگ دلخواه پیدا کرده
  • تطبیق دادن سایز لباس طبق اندام
  • امکان خرید از تمامی فروشگاه های داخلی و خارجی
  • امکان پرو انلاین و مجازی در برخی فروشگاه های انلاین

لباس راحتی زنانه سایز بزرگ ارزان

تولیدی های لباس راحتی زنانه  به علت استفاده بیشتر پارچه و همچنین دوخت مشکل‌تر لباس های سایز بزرگ از طراحی و تولید این لباس‌ها امتناع می‌کنند و برخی تولیدی ها یا برندها که نسبت به تولید لباس برای این افراد اهتمام می ورزند، معمولاً قیمت بالاتری را برای لباس های بیگ سایز خود دریافت می کنند. بنابراین برای خرید لباس راحتی زنانه سایز بزرگ ارزان تر می بایست علاوه بر توجه به جنس و کیفیت آن، فصل پیش رو را حتماً مورد بررسی قرار دهید.

اگر به دنبال لباس راحتی برای فصل گرما هستید، سعی کنید حتماً از لباس های پارچه ای، پنبه ای و نخ پنبه استفاده کنید. دلیل آن هم کاملا مشخص است؛ خانم های سایز بزرگ به علت نوع اندام خود در معرض تعریق بیشتر و در نتیجه عرق سوزی هستند که می تواند موجب تخریب پوست آنها گردد. از طرف دیگر سایز اینگونه لباس ها به گونه‌ای باشد که کاملاً روی بدن آنها بنشیند و از لحاظ ظاهری و بصری جذابیت را برای آنها خلق کند.

همچنین از آنجا که این لباس ها به عنوان لباس راحتی خریداری می‌شود و در طول روز و هنگام انجام کارهای روزمره مورد استفاده قرار می گیرد، نباید خیلی تنگ و چسبان باشد. از طرف دیگر خیلی گشاد نیز نباشد که هنگام انجام کارهای روتین منزل دست و پا گیر باشد. با در نظر گرفتن این فاکتورها می توانید لباس مناسب افراد سایز بزرگ را با قیمتی مناسب ترخریداری نمایید.

لباس راحتی سایز بزرگ زنانه

لباس راحتی زنانه ترک سایز بزرگ

لباس های وارداتی به ویژه تولید کنندگان ترک در تهیه طراحی و تولید لباس راحتی زنانه ترک سایز بزرگ بسیار پیش رو هستند و معمولا لباس های جذاب زیادی را به کشورهای مختلف، از جمله ایران ارسال می کنند. لباس های آنها در درجه اول به علت کیفیت قابل قبول پارچه ها و همچنین کیفیت بالای دوخت لباس ها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

از طرف دیگر معمولاً لباس های طراحی شده توسط تیم های تولیدی ترک متنوع هستند و از رنگ‌های تکراری در تولید آنها استفاده نمی شود. لذا خانم های سایز بزرگ می توانند با خیال راحت لباس متناسب با اندام و سایز و فرم بدنی خود انتخاب کنند. در نتیجه علاوه بر این که موجب افزایش روحیه آنها در محیط منزل می گردد، سایر افراد خانواده را از زیبایی بصری این لباس ها بی نصیب نخواهد کرد.

لباس زنانه free size

خانم ها بهتر است برای خرید لباس راحتی زنانه free size برای خود علاوه بر توجه به طرح و رنگ لباس حتماً به سایز آن نیز توجه کنند. چراکه افراد سایز بزرگ به علت فرم بدنی خود، هر برش لباسی روی اندام آن ها به خوبی نمی نشیند و ممکن است منجر به نافرم جلوه دادن اندام آنها گردد. بهتر است با توجه به اندام خود و سایز استاندارد لباس نسبت به خرید و تطبیق آن با بدن خود اقدام نمایید.

از طرف دیگر هر چه طرح های لباس خلوت تر و کمتر و همچنین کوچکتر باشد، اندام فرد را باریک تر نشان خواهد داد. در مورد رنگ لباس کامل سلیقه ای است و با توجه به سلیقه افراد می توانند آنها را انتخاب نمایند، ولی رنگ های روشن فرد را چاق تر و درشت تر جلوه خواهد داد. با توجه به تمامی موارد ذکر شده افراد می‌توانند لباس راحتی مناسب منزل خود را با توجه به سلیقه و اندام خود انتخاب و خرید کنند.

همه چیز درباره خرید لباس راحتی سایز بزرگ زنانه ترک و ایرانی

خلاصه مطلب لباس راحتی سایز بزرگ زنانه

لباس راحتی سایز بزرگ زنانه علاوه بر اینکه به عنوان یک لباس بسیار پرکاربرد در میان خانم های سایز بزرگ مصرف دارد، خانم هایی که در طول بارداری خود نیز به سر می‌برند، می‌توانند از این لباس ها به وفور استفاده کنند، اما متاسفانه تولیدی ها به علت حجم زیادی از پارچه که برای لباس ها مصرف می شود و خریداران کمتری دارد، نسبت به طراحی و تولید آن کمتر اقدام می کنند و اکثر این لباس ها به صورت وارداتی می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لباس راحتی سایز بزرگ زنانه حتما مقاله “همه چیز درباره خرید لباس راحتی سایز بزرگ زنانه ترک و ایرانی” را را مطالعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *