مقالات

راهنمای انتخاب سایز لباس راحتی

بهترین و مناسب ترین لباس های راحتی

راهنمای انتخاب سایز لباس راحتی زنانه، مردانه، کودک، ورزشی | لباس راحتی سویکس

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب لباس برای خانمها و آقایان در انتخاب سایز آنها می باشد، زیرا اگر شما از برندهای معتبر لباس راحتی انتخاب کنید، اما سایز آن متناسب با فرم بدن شما نباشد، متاسفانه هیچ زیبایی و جذابیت برای شما نخواهد داشت و شما نمی توانید از آن استفاده کنید.

البته در سال‌های اخیر لباس اورسایز ترند روز شده اند، اما باز هم لباسهای اورسایز با پوشیدن لباس گشاد تفاوت زیادی دارد. بنابراین بهتر است قبل از خرید لباس حتماً با راهنمای انتخاب سایز لباس راحتی خود آشنا باشید و یا از فروشنده درخواست کمک کنید، تا بتوانید به درستی از اینگونه لباس ها استفاده کنید. برای آشنایی با نوع سایزبندی لباس های مختلف در خرید حضوری و یا اینترنتی ادامه این مطلب را از دست ندهید.

راهنمای انتخاب سایز لباس راحتی زنانه

سایز لباس راحتی می تواند تاثیر زیادی در جذابیت افراد داشته باشد و خانم ها با توجه به فرم فرم بدنی خود باید دقت بیشتری در خرید لباس راحتی خود داشته باشند، زیرا اگر لباسی که آنها خریداری می‌کنند بیش از حد تنگ باشد، راحتی چندانی در انجام فعالیت‌های خود ندارند و موجب تعریق بیشتر آنها می‌شود.

اگر لباس راحتی خریداری شده بیش از حد گشاد باشد، موجب می‌شود که هنگام انجام فعالیت های روزانه کاملاً دست و پاگیر باشد و راحتی چندانی در لباس راحتی خود نداشته باشند. بنابراین خانم ها باید با توجه به نوع فرم بدنی خود نسبت به خرید لباس های مختلف راحتی اقدام کنند؛ به عنوان مثال خانم‌هایی که لاغر اندام هستند می توانند از اکثر لباسها استفاده کنند.

بهتر است رنگ و طرح آن را با توجه به رنگ پوست صورت خود و همچنین فصل پیش رو انتخاب کنند.

در فصل‌های تابستان از رنگ‌های شاد و در فصل‌های زمستان از رنگ های نود استفاده کنید. از طرف دیگر افرادی که دارای پایین تنه چاق تری هستند، بهتر است از دامن‌های کوتاه، شلوارک های کوتاه استفاده نکنند و به پوشیدن دامن‌های بلند و یا شلوار های راسته اکتفا کنند.

افرادی که دارای بالاتنه توپر تری هستند، بهتر است یقه خود را متناسب با اندام خود انتخاب کنند. معمولا انتخاب یقه هفت برای افرادی که دارای بالاتنه توپری هستند، می توانند انتخاب مناسب تری باشد، زیرا بدن آنها را کشیده‌تر نشان می‌دهد.

به طور کلی انتخاب لباس های متناسب با فرم بدنی که و هماهنگ با سایز بدنی خود می‌تواند از نکات مهم هنگام خرید لباس راحتی زنانه حتماً از راهنمای سایز لباس راحتی زنانه استفاده کنید.

جهت دیدن لیست محصولات و قیمت های لباس راحتی زنانه کلیک کنید.

راهنمای انتخاب سایز لباس راحتی راحتی مردانه

آقایان نیز همانند خانم ها برای انتخاب لباس راحتی خود حتماً می بایست از راهنمای سایز لباس راحتی مردانه استفاده کنند و لباس خود را متناسب با فرم بدنی و سایز استاندارد خود تهیه کنند. معمولاً برندهای معتبر دارای مدل هایی با سایز های مختلف استاندارد هستند و لباس های تولیدی خود را طبق فرم بدنی آنها تولید می‌کنند. بنابراین ممکن است سایز های تولیدی های مختلف با یکدیگر متفاوت باشد.

بنابراین آقایان می بایست حتماً با توجه به فرم بدنی خود و اندازه اندام خود نسبت به خرید لباس راحتی اقدام کنند، زیرا در غیر این صورت اگر لباس تنگ یا گشاد باشد، دیگر معنای لباس راحتی را نخواهد داشت و این لباس به عنوان یک عضوی که در انجام فعالیت‌های روزانه شما کاملاً دست و پاگیر است، استفاده می‌شود و حتی اگر شما از برندهای معتبر خریداری کرده باشید و هزینه زیادی نیز برای آن پرداخت کرده باشید، قادر به استفاده از این لباس راحتی نخواهید بود.

موارد بسیار زیادی در انتخاب نوع طرح و رنگ لباس راحتی برای آقایان وجود دارد که افراد با توجه به راهنمای انتخاب لباس راحتی مردانه می‌توانند با در نظر گرفتن هر یک از این نکات آن ها را انتخاب کنند. برای انتخاب یک لباس راحتی با طرح و رنگ متناسب با روحیات و  علاقه خود می توانید مقاله “بهترین رنگ های لباس راحتی و خانگی در منزل” را مطالعه کنید.

جهت دیدن لیست محصولات و قیمت های لباس راحتی مردانه کلیک کنید.

راهنمای سایز لباس کودک و بچه گانه

انتخاب سایز مناسب برای لباس بچه گانه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد، زیرا به علت فعالیت زیاد و بیش از حد خود در طول روز حتما می بایست از لباسی استفاده کنند که سایز آنها کاملا متناسب با بدن آنها باشد.

در غیر این صورت انتخاب لباس گشاد یا تنگ موجب می‌شود نتوانند به راحتی فعالیت خود را انجام دهند و انتخاب لباس های راحتی بسیار تنگ برای این گونه افراد موجب می‌شود که کودکان احساس راحتی و فراق بال در انجام بازی های کودکانه خود نداشته باشند و نتوانند به راحتی انجام فعالیت‌های روزمره خود بپردازد و بنابراین استفاده از راهنمای سایز لباس راحتی بچه گانه توسط والدین بسیار ضروری است که قبل از انتخاب لباس و تعیین کیفیت و طرح و رنگ آن متناسب با علایق فرزندان و فصل پیش رو حتماً سایز مورد نظر را در نظر بگیرند و نسبت به آن خرید لباس اقدام کنند‌.

راهنمای سایز لباس ورزشی

افرادی که معمولا از لباس‌های ورزشی برای انجام فعالیت‌های ورزشی در طول روز خود استفاده می‌کنند، باید دقت داشته باشند که خرید لباس ورزشی و انتخاب سایز ها با لباس های راحتی و لباس های بیرونی کاملا متفاوت می باشد و از فاکتورهای دیگری برای تعیین سایز آن استفاده می‌شود.

معمولاً لباسهای ورزشی جزو لباسهای است که باید از انواع جنس های کشی و استرس باشد و لباس‌های کشی این ویژگی را دارند که کاملا به بدن می چسبد تا در حین انجام فعالیت دست و ما گیر نباشد و در عین حال چسبان بودن آن به معنای تنگ بودن اباس ورزشی نخ اهد بود، اما جنس آنها به گونه‌ای است که موجب گردش هوا در بین بدن و لباس می‌شود و موجب عرق سوز شدن افراد با وجود چسبان و تنگ بودن نمی گردد.

 برای آشنایی انواع جنس لباس میتوانید مقاله “آشنایی با بهترین جنس لباس راحتی زنانه” را مطالعه کنید. بنابراین برای انتخاب لباس ورزشی با توجه به خاصیت کشی بودن آن حتما سعی کنید به صورت حضوری خرید کنید و یا در صورت خرید غیر حضوری و اینترنتی با فروشنده مکاتبه داشته باشید که لباس خود را طبق فرم بدنی خود انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب سایز لباس راحتی برای خرید اینترنتی

معمولاً افراد ترجیح می‌دهند که لباس‌های خود را به صورت حضوری خریداری کنند تا علاوه بر اطمینان در مورد جنس کیفیت و رنگ آنها سایز آن را نیز حتماً متناسب با فرم بدنی خود انتخاب کنند.

به خصوص افرادی که اطلاعات دقیقی در مورد سایز خود ندارند، اما در سال‌های اخیر به علت استفاده بیشتر افراد از اینترنت و سایت های فروشگاهی خرید لباس ها به صورت اینترنتی و غیر حضوری نیز بسیار پرطرفدار شده است و به ویژه در شهرهای بزرگ به علت مشغله کاری زیاد افراد افراد ترجیح می‌دهند که لباس‌های خود را به صورت اینترنتی خرید کنند و به صورت حضوری تایم خود را درگیر خرید لباس نکنند، اما باید دقت داشته باشند که حتماً با فروشنده در مورد لباس موردنظر صحبت کنند تا بتوانند لباس را دقیقاً طبق فرم بدنی خود انتخاب کنند‌.

سعی کنید لباسهای مجلسی را حتماً به صورت حضوری خرید کنید و آن را پرو کنید.

البته در سال‌های اخیر برخی سایت های فروشگاهی گزینه پرو مجازی را نیز فعال کرده اند و افراد می‌توانند به صورت مجازی لباس مورد نظر خود را پرو کنند و نسبت به رنگ اندازه و سایز آن اطمینان حاصل کنند.

قبل از خرید اینترنتی لباس راحتی  پیشنهاد می شود که حتما مقاله “نکات مهم در هنگام خرید لباس راحتی و خواب” را مطالعه کنید.

 

لباس راحتی سایز بزرگ مردانه

در گذشته معمولاً تولیدی ها نسبت به تولید لباس های پلاس سایز و مناسب برای افراد پلاس سایز و سایز بزرگ توجه چندانی نداشتند، اما به ویژه در سال‌های اخیر و همچنین در لباس های وارداتی واردات و تولید لباسهای پلاس سایز، تولید سایز بزرگ جز دغدغه های تولیدی ها قرار گرفته است و خوشبختانه افراد پلاس سایز می‌تواند به راحتی از لباس های متناسب با فرم بدنی خود و همچنین لباس های متنوع استفاده کنند.

معمولاً این لباس ها به صورت پک تولید می‌شود و ایتم هایی همچون تیشرت مردانه ، شلوار و شلوارک وسایل آیتم های لباس راحتی مردانه تولید می گردد و افراد پلاس سایز می‌توانند با توجه به سایز و فرم بدنی خود و انتخاب رنگ و طرح دلخواه خود نسبت به انتخاب آنها اقدام کنند.

لباس راحتی سایز بزرگ زنانه

در گذشته انتخاب لباس راحتی سایز بزرگ زنانه برای خانم ها بسیار دشوار بود، زیرا علاوه بر اینکه هیچ‌گونه تنوع در لباس های سایز بزرگ وجود نداشت و متناسب با سن افراد نبود، خانم ها به علت سایز بزرگ بودن خودشان احساس شرم در خرید لباس ها داشتند، اما خوشبختانه در سال‌های اخیر با توجه به اهمیت زیاد تولیدی ها نسبت به افراد سایز بزرگ تولید این گونه لباس های راحتی بیشتر شده است و افراد پلاس سایز می‌توانند با توجه به علاقه خود نسبت به انتخاب طرح و رنگ مناسب و هماهنگ با فرق بدنی خود اقدام کنند.

چنانچه قصد میخواهید در مورد لباس راحتی زنانه سایز بزرگ بیشتر بدانید می توانید مقاله “همه چیز درباره خرید لباس راحتی سایز بزرگ زنانه ترک و ایرانی” را مطالعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *