مقالات

جدیدترین مدل های تاپ زنانه و دخترانه شیک و مجلسی

تاپ زنانه و دخترانه شیک و مجلسی

خوب است بدانید که تاپ های دخترانه و زنانه شیک و مجلسی یکی از محبوب ترین آیتم های لباس های بانوان می باشد و دارای شکل ها و طرح و رنگ های متفاوتی می باشند که معمولاً تاپ زنانه و دخترانه شیک و مجلسی را در انواع جنس های مختلف نیز تولید می کنند و برای راحتی بیشتر آنها اغلب جنس آنها از نوع پنبه و یا نخ پنبه می باشد، اما در انواع ریون و کشی نیز موجود می باشد که معمولا خانم‌ها از آن برای استفاده در باشگاه‌ها و امور ورزشی خود استفاده می‌کنند.

برای آشنایی با انواع تاپ زنانه و دخترانه شیک و مجلسی می توانید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

جهت دیدن لیست محصولات و قیمت های لباس راحتی زنانه کلیک کنید.

همه چیز در مورد تاپ زنانه و دخترانه

همانطور که از نام این کلمه مشخص است تاپ دخترانه شیک و مجلسی به دسته از لباس های زنانه گفته می‌شود که مخصوص پوشش بالاتنه می باشد و به همین دلیل برای نامگذاری آن از کلمه تاپ استفاده کرده اند، زیرا کلمه تاپ در انگلیسی به معنی پوششی برای بالاتنه می‌باشد.

تاپ زنانه و دخترانه در مدل ها و طرح های مختلفی تولید می شود و از محبوب ترین و پرطرفدارترین انواع آن می‌توان به تاپ های آستین حلقه‌ای اشاره کرد. البته نوع دیگری از تاپ های بندی نیز وجود دارد که شما می‌توانید بند آن را پشت گردن خود فیکس کنید.

تاپ زنانه و دخترانه شیک و مجلسی به این صورت است که معمولاً از قسمت کمر تا بالا یعنی تا روی شانه های شما را می پوشاند و در برخی مدل‌های دیگر که به تاپ های کراپ مشهور هستند، در قسمت کمر پوششی وجود ندارد و از قسمت سینه تا سرشانه را کاور می کند.

تاپ اسپرت زنانه و دخترانه

از انواع دیگر تاپ زنانه و دخترانه شیک و مجلسی می‌توانیم به مدل اسپرت آن اشاره کنیم که از انواع دسته بندی های جدید تاپ در میان لباس های زنانه می باشد که شامل تاپ های کوتاه، تاپ های بدون بند و یا تاب‌های دوبنده می‌باشد و محبوبیت و طرفداران زیادی دارد و از جمله تفاوت های این تاپ با تاپ های دیگر از لحاظ شکل ظاهری آن می‌باشد و بیشتر حالت اسپرت و کژوال دارد و با ترکیب با شلوارهای جین یا کتان یا شلوارک ها ست جذابی را ایجاد خواهد کرد.

اندازه تاپ های اسپرت به صورت کراپ می باشد و از بالای شکم تا روی شانه ها را می پوشاند و از لحاظ راحتی بسیار عالی است.

تاپ زنانه و دخترانه شیک و مجلسی

نوع دیگری از تاپ زنانه و دخترانه شیک و مجلسی با نام تاپ مجلسی می باشد که معمولاً بدون بند و به صورت دکلته می باشد و به صورت یک محور بسته شده هستند.

این مدل تاپ های زنانه و دخترانه هیچ گونه سنگینی و فشار را روی شانه های شما قرار نمی دهد و شما می‌توانید این تاپ های مجلسی را به راحتی با دامن یا شلوار ست کنید.

این مدل تاپ را معمولاً به تاپ های یقه قایقی می‌نامند که در سال‌های اخیر همواره جزء ترندهای روز بوده است.

شما می توانید از تاپ های دو بنده  که روی آن ها کار شده است نیز برای مراسم و مجلس های خود استفاده کنید، زیرا نسبت به تاپ های یقه قایقی کمی راحت تر هستند. تاپ های مجلسی زنانه و دخترانه شیک با تاپ های اسپرت کمی متفاوت می باشد. برخی از تاپ های مجلسی از یک بند تشکیل شده است و می تواند برای داشتن استایلی متفاوت برای شما گزینه مناسبی محسوب گردد.

انواع جنس تاپ زنانه و دخترانه

انواع جنس تاپ زنانه و دخترانه شیک و مجلسی شامل پارچه های مختلفی می باشد و معمولاً در تابستان و زمستان جنس و کیفیت آن ها متفاوت می باشد. برای اینکه با بهترین جنس لباس ها آشنا شوید می توانید مقاله “آشنایی با بهترین جنس لباس راحتی زنانه و مردانه” را مطالعه کنید

برند های متفاوتی شروع به تولید تاپ زنانه و دخترانه کردند که هر کدام با توجه به اصول و قواعد خود از جنس پارچه های مختلفی برای تهیه تاپ استفاده می‌کنند، اما معمولاً در فصل تابستان از جنس پنبه و یا نخ پنبه استفاده می شود که مانع از تعریق زیاد بدن گردد و در نتیجه از عرق سوز شدن بدن خودداری می‌کند و از طرف دیگر گردش هوا در جنس پارچه نخ و نخ پنبه بیشتر است و برای مصارف باشگاهی ورزشی معمولاً از تابپهای کشی استفاده می‌کنند که علاوه بر اینکه گردش هوا به خوبی در آن انجام می‌شود، کاملاً کشی و مستحکم است و از آسیب رساندن به تاندون های بدن جلوگیری می کند.

نوع دیگری از جنس تاپ به نام گیپور می‌باشد که معمولا تاپ های گیپور برای مصارف مجلسی استفاده می شود. تاپ های تولید شده در فصل زمستان پشمی و یا تام های بافتنی نیز استفاده می‌کنند که علاوه بر گرم نگه داشتن بدن زیبایی و جذابیت خاصی به استایل خانمها خواهد داد.

نکات مهم در مورد تاپ زنانه و دخترانه

۱-اگر شما تاپ زنانه و دخترانه شیک و مجلسی یقه بازی را انتخاب کرده اید، سعی کنید از آویز گردن و گردنبندهای شیک برای کاور کردن بالاتنه خود استفاده کنید.

۲-برای ست کردن تاپ زنانه و دخترانه شیک و مجلسی با یک دامن مجلسی، بهتر است از تاپ های گیپور و با تور دوزی شده استفاده کنید.

۳-تاپ هایی که دارای دو بند هستند، اگر روی آن ها پولک دوزی و کار شده نیست، نمی توانید به عنوان تاپ مجلسی استفاده کنید.

۴-سعی کنید اگر به دنبال تاپ مجلسی برای فصل تابستان می باشید، حتما از تاپی بهره ببرید که یک لایه در زیر آن کار شده باشد، تا هنگام تعریق دچار عرق سوز شدن نگردید.

۵-بهتر است از تاپ مجلسی در فصول گرم سال به خصوص برای مهمانی هایی در فضای باز استفاده کنید.

طرح و رنگ تاپ زنانه و دخترانه شیک و مجلسی

خانم هایی که برای مجالس مختلف علاقمند به پوشیدن تاپ های مجلسی هستند، سعی کنند رنگ آن را متناسب با رنگ پوست خود و سایر آیتم های استایل خود در نظر بگیرند.

بهتر است رنگ تاپ زنانه و دخترانه مجلسی شما با دامن یا شلوار در یک طیف رنگی قرار بگیرد.

اگر شلوار با دامن شما به صورت کار شده است، می بایست از تاپ با طرح ساده تری استفاده کنید و بالعکس.

افرادی که دارای بالاتنه درشتی هستند، سعی کنند از پوشیدن تاپ های پر طرح و رنگ های روشن خودداری کنند و بهتر است به سراغ تاپ هایی با رنگ تیره تر و طرح های مخفی تر بروند. برای اینکه بتوانید از بین رنگ های خنثی ، سرد و گرم بهترین رنگ را با توجه به روحیات خود انتخاب کنید می توانید مقاله “بهترین رنگ های لباس راحتی و خانگی در خانه” را مطالعه کنید

خلاصه مطلب

تاپ زنانه و دخترانه از جمله لباس های پر کاربرد در بین لباس های بانوان است که معمولا در هر استایلی قادر به پوشیدن آن هستند.

شما می توانید از تاپ زنانه و دخترانه شیک و مجلسی، اسپرت، کژوال و نیمه رسمی در پوشش خود استفاده کنید.

البته هر یک طرح و مدل خاص خود را دارد. برای آشنایی بیشتر با تاپ زنانه و دخترانه مجلسی این مطلب را از دست ندهید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *