مقالات

بهترین رنگ های لباس راحتی و خانگی در خانه

مناسب ترین رنگ های لباس راحتی در خانه

 مناسب ترین و بهترین رنگ های لباس راحتی و خانگی در خانه | لباس راحتی سویکس

آشنایی با مناسب ترین رنگ های لباس راحتی در خانه!

همانطور که می دانید مبحث لباس راحتی زنانه و لباس راحتی مردانه  یکی از مباحث جذاب و پر از ریزه کاری است که خانم ها و اقایان می بایست در استایل لباس راحتی خود به کار بگیرند. یکی از این موارد مربوط به رنگ پر کاربرد برای لباس راحتی می باشد.

از انجا که لباس راحتی پوششی است که شما می توانید در منزل و بدون هیچگونه تمرکز خاصی بر آیتم های مختلف آن را بپوشید و تنها راحتی آن ها ملاک است، اما خوب است بدانید یکی از نکات مهم در راحت به نظر رسیدن لباس راحتی رنگ آن می باشد. اگر برای شما مهم است که بدانید چطور رنگ لباس می تواند تاثیری در میزان راحتی آن داشته باشد، می توانید ادامه این مطلب را با ما همراه باشید.

رنگ های گرم برای لباس راحتی در منزل

رنگ های گرم از جمله رنگ هایی هستند که پوشیدن آن ها به خصوص در فضای راحت و بدون استرس خانه به شما حس پر انرژی بودن می دهد. دلیل آن نیز کاملا واضح است، رنگ های گرم باعث افزایش ضربان قلب می شود و گردش خون بیشتر می گردد و همین امر شور و انرژی شما را دو چندان خواهد کرد.

در واقع پوشیدن رنگ های گرم در لباس راحتی خود، باعث می شود که شما شاداب تر و بشاش تر به نظر برسید و جالب است بدانید که بر سن شما نیز تاثیرگذار است و آن را کمتر نشان خواهد داد. رنگ های گرم بهترین انتخاب برای محیط صمیمانه و عاشقانه و در عین حال راحت خانه شماست.

البته در استفاده از نوع رنگ های گرم تعادل را رعایت کنید و ممکن است پوشیدن دائمی رنگ هایی مانند نارنجی و یا قرمز خیلی جیغ باعث افزایش ضربان قلب شما شده و شما را به فردی عصبی و پرخاشگر تبدیل خواهد کرد.

رنگ های سرد برای لباس راحتی و خانگی

رنگ های سرد همچون رنگ سبز و یا آبی و…به عنوان رنگ های متعادل کننده و تثبیت کننده شناخته می شوند. در واقع به عنوان تجدید و رشد می باشند و باعث تسکین و آرامش درونی و قلب و ذهن شما می شود.

این رنگ لباس راحتی به خصوص برای افرادی که شاغل هستند و تمام طول روز دارای درگیری ذهنی و جسمی زیادی هستند، بهترین گزینه برای داشتن آرامش فکری و ذهنی در خانه می باشد.

رنگ های سرد باعث دور کردن استرس و فشار روحی می گردد و بنابراین به داشتن روحیه ای متعادل و پر از آرامش به شما کمک خواهد کرد. به همین علت است که معمولا در اتاق های روان شناسی از رنگ آبی برای ارامش مراجعین استفاده می گردد.

رنگ های خنثی برای لباس راحتی و تو خونه ای

رنگ هایی مانند سفید، سیاه و خاکستری و… را می توان جز رنگ های خنثی دانست. همانطور که از نام آن بر می آید، این دسته از رنگ ها جز رنگ های سرد و گرم نیستند و به طور کلی خنثی محسوب می گردد و در مباحث مربوط به استایل افراد بهترین گزینه برای ست کردن لباس ها استفاده از حداقل یک آیتم رنگ خنثی در آن می باشد.

لباس راحتی با رنگ خنثی صداقت، کمال، بی گناهی و خلوص را در شما تقویت می کند و با پوشیدن رنگ سفید سادگی و صمیمیت شما را نشان خواهد داد. پوشیدن رنگ مشکی قدرت و صلابت شما و رنگ خاکستری نیز عقل گرایی و آینده نگری را در شما نشان خواهد داد.

البته دقت کنید که در استفاده از رنگ های خنثی حتما تعادل را رعایت کنید، زیرا استفاده زیاد از رنگ های خنثی به خصوص در لباس راحتی شما را به فردی گوشه گیر و منزوی تبدیل خواهد کرد.

خلاصه مطلب

لباس راحتی از جمله لباس هایی است که بسیار پر کاربرد است و آیتم های مختلفی در میزان راحتی ان تاثیر گذار است. از جمله آیتم هایی که در راحتی لباس راحتی موثر است، رنگ آن می باشد. معمولا یه مدل رنگ گرم، سرد و خنثی در لباس راحتی بسیار پر کاربرد است‌.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *