مقالات

انواع مدل های سارافون زنانه و دخترانه

انواع مدل های سارافون زنانه و دخترانه

سارافون زنانه را می توان یکی از جذاب ترین آیتم های لباس خانم ها دانست و همانطور که می دانید انواع مدل های سارافون زنانه و دخترانه در بازار موجود است و شما برای دسترسی به آن ها کافیست به بازار مراجعه کنید و یا از طریق اینترنت نسبت به خرید مدل های متفاوت سارافون زنانه و دخترانه اقدام کنید.

سارافون ها به علت تنوع در رنگ و طرح و همچنین جنس و کیفیت مورد توجه بسیار زیاد خانم ها قرار گرفته است. بنابراین خوب است اطلاعاتی در مورد آن و انواع مدل های سارافون زنانه و دخترانه داشته باشیم. برای آشنایی با سارافون ادامه این مطلب را از دست ندهید.

جهت دیدن لیست محصولات و قیمت های لباس راحتی زنانه کلیک کنید.

سارافون را می توان نوعی از لباس راحتی زنانه دانست که بیشتر برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد، اما از انواع مدل های سارافون زنانه و دخترانه می توان در مجالس و میهمانی ها نیز استفاده کرد.

البته خوب است بدانید که همانند سایر لباس ها مسلما نوع و جنس و کیفیت سارافون های خانگی با مجالس متفاوت است و می توانید با توجه به مکانی که قصد حضور در آنجا را دارید، نسبت به انتخاب و خرید سارافون اقدام کنید. برای اینکه با بهترین جنس لباس ها آشنا شوید می توانید مقاله “آشنایی با بهترین جنس لباس راحتی زنانه” را مطالعه کنید.

انواع مدل های سارافون زنانه و دخترانه گستردگی زیادی دارد و می توان آن را از نظر کیفیت و جنس، رنگ، طرح، برند تولید کننده آن، نوع کاربرد آن و همچنین رنج سنی مورد مصرف برای سارافون تقسیم بندی کرد.

از طرف دیگر عواملی همچون تنخور لباس، بلندی قد سارافون، اندازه، یقه سارافون، جیب دار بودن یا بدون جیب بودن، دارای کمربند یا فاقد آن، همگی از عواملی هستند که می تواند بر انواع مدل های سارافون زنانه و دخترانه موثر باشد.

سارافون خانگی زنانه و دخترانه

از پر مصرف ترین لاین ها بین انواع مدل های سارافون زنانه و دخترانه می توان به لاین خانگی ان اشاره کرد‌ معمولا مصارف خانگی سارافون دارای جنس و کیفیت متفاوتی نسبت به انواع مجلسی آن می باشد.

در مدل های خانگی سارافون شما می توانید از انواع جنس های پنبه و نخ پنبه و یا الیاف طبیعی استفاده کنید، زیرا این مدل جنس ها باعث گردش منظم هوا داخل لباس شده و از عرق سوزی به خصوص حین فعالیت های زیاد در حین کار در منزل جلوگیری می کند و از طرف دیگر جنس های نخ و نخ پنبه معمولا حساسیت زا نیستند و برای خانم هایی که دچار حساسیت زیاد پوستی می گردند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می گردد‌.

همچنین نخ و نخ پنبه لطافت و سبکی خاص خود را دارد و این موضوع به ویژه در طول تابستان اهمیت دو چندانی خواهد داشت‌. خانم ها می توانند از انواع سارافون بدون آستین یا نیم آستین تابستانی در محیط منزل استفاده کنند و از راحتی آن لذت ببرند‌.

البته خوب است بدانید که طرح اورجینال سارافون های زنانه به صورت بدون آستین و در واقع آستین حلقه ای تولید می گردد، اما از انواع مدل های نیم آستین و یا آستین بلند نیز تولید می گردد‌.

سارافون مانتویی زنانه و دخترانه

سارافون مانتویی نیز از انواع مدل های سارافون زنانه و دخترانه ای محسوب می گردد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این مدل سارافون معمولا دارای قد بلند و یا قدی روی زانوها می باشد و از این قد کوتاهتر جز سارافون تقسیم بندی نمی گردد و به تونیک ها اطلاق می گردند.

شما می توانید سارافون مانتویی خود را همراه با ساپورت و جوراب شلواری هایی با رنگ هماهنگ با سارافون خود استفاده کنید و اگر از انواع کوتاه تر آن بهره می گیرید، می توانید همراه با شلوار جین و یا شلوار کتان نیز ست کنید‌ البته باید دقت داشته باشید که طرح و نوع سارافون مورد نظر چگونه است؟ اگر از نوع اسپرت و کژوال می باشد، می توانید با شلوار جین و کتان ست کنید و در غیر اینصورت مجاز به پوشیدن اینگونه شلوارها همراه با سارافون نمی باشید.

سارافون های مانتویی را می توان گزینه مناسبی برای فصول گرم سال دانست که با پوشیدن یک اصطلاحا زیر سارافونی یا همان تیشرت آستین بلند در زیر آن می توانید به بیرون از محیط منزل بروید و برای انجام کارهای روزمره و نه چندان مهم بسیار مناسب و خنک می باشد.

سارافون ساحلی زنانه و دخترانه

از دیگر انواع مدل های سارافون زنانه و دخترانه می توان به سارافون های ساحلی اشاره کرد که معمولا آن را با همان نام ساحلی می شناسند‌. این نوع سارافون ها در انواع آستین حلقه ای، آستین بلند و آستین کوتاه تولید می گردد، اما نکته ای که آن را از سایر مدل ها متمایز می کند، مربوط به قد آن می باشد.

سارافون های زنانه ساحلی اکثرا دارای قد بلند و تا روی مچ پا هستند و شما می توانید حتی از انواع آستین بلند آن بدون پوشیدن مانتو به خصوص برای روزهای گرم تابستان استفاده کنید. سارافون های ساحلی معمولا در طرح و رنگ های تابستانی و شاد تولید می گردند و ایده آن در ایران توسط خانم های ساکن در جنوب گرفته شد که در فصول گرم سال به خصوص برای گشت و گذار بر لب ساحل و به علت تحمل شرجی بودن و گرمای هوا از این مدل لباس ها استفاده کردند.

البته شایان ذکر است که انواع اروپایی آن از سال ها قبل مورد استفاده کشورهای دیگر قرار می گرفت. سارافون ساحلی معمولا دارای برشی گشادتر می باشد که هوا به راحتی درون آن انتقال داشته باشد و به بدن نچسبد و بتوانید به راحتی بدون نیاز به مانتو آن را بپوشید.

انواع مدل های سارافون مجلسی زنانه و دخترانه

سارافون مجلسی معمولا به خاطر طرح و نوع دوخت و همچنین جنس آن متفاوت با سایر انواع مدل های سارافون زنانه و دخترانه می باشد. به عبارت دیگر معمولا جنس سارافون های مجلسی زنانه و دخترانه از نوع پلاستیک می باشد تا علاوه بر اینکه چروک پذیری کمتری داشته باشد، مدل های بیشتری بتوان روی آن پیاده سازی کرد و معمولا دارای دوخت ظریفتری نسبت به سایر جنس های پارچه خواهند بود.

رنگ و طرح سارافون های زنان غالبا تا حد زیادی به سلیقه شخصی و تم مورد علاقه شما بستگی دارد، اما می توانید با توجه به سایر آیتم های لباس خود نیز از آن ها استفاده کنید. برای اینکه بتوانید از بین رنگ های خنثی ، سرد و گرم بهترین رنگ را با توجه به روحیات خود انتخاب کنید می توانید مقاله “بهترین رنگ های لباس راحتی و خانگی در خانه” را مطالعه کنید.

خلاصه مطلب انواع مدل های سارافون

سارافون زنانه و دخترانه دارای گستردگی زیادی است که معمولا با توجه به طرح، رنگ، جنس و کیفیت به مدل های مختلفی تقسیم بندی می گردد و شما می توانید با توجه به مکانی که قصد حضور دارید و همچنین سلیقه شخصی خود نسبت به انتخاب هر یک از انواع مدل های سارافون زنانه و دخترانه اقدام کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *