مقالات

انواع جدیدترین مدل های تیشرت زنانه و مردانه 2022

مدل های جدید تیشرت زنانه و مردانه

انواع جدیدترین مدل های تیشرت زنانه و مردانه 2022 یقه دار استین بلند و آستین کوتاه

همانطور که می دانید تیشرت یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین آیتم های لباس محسوب می گردد و خانم ها و آقایان به وفور از آن در بیشتر استایل های غیر رسمی و کژوال و حتی راحتی خود استفاده می کنند. برای خرید مدل های جدید تیشرت زنانه و مردانه نیاز به داشتن اطلاعاتی در مورد انواع تیشرت و سایر موارد مربوط به آن همچون جنس، طرح و رنگ می باشید.

دقت داشته باشید که شما می توانید از مدل های جدید تیشرت زنانه و مردانه در تمامی فصول استفاده کنید، اما موارد استفاده آن در فصول گرم بیشتر می باشد. برای آشنایی با جدیدترین مدل های تیشرت زنانه و تیشرت مردانه این مطلب را از دست ندهید.

تیشرت از جمله آیتم هایی است که تنوع در مدل، طرح و رنگ و حتی جنس آن بیشمار است و شما حتما می توانید با توجه به سلیقه و استایل شخصی خود به خرید هر کدام مبادرت ورزید. برای خرید مدل های جدید تیشرت زنانه و مردانه نیاز به دانستن در مورد انواع مدل های تیشرت ها می باشید و خوب است اطلاعاتی راجع به روانشناسی رنگ ها و اینکه کدام جنس برای چه فصلی مناسب تر است، داشته باشید تا در هنگام خرید با مشکل مواجه نگردید.  اگر تیشرت را برای استایل بیرونی خود در نظر گرفته اید، حتما سعی کنید رنگ و طرح آن با سایر آیتم های پوشش شما هماهنگ باشد.

جهت دیدن لیست محصولات و قیمت های لباس راحتی مردانه کلیک کنید.

تیشرت آستین کوتاه

یکی از راه های تقسیم بندی تیشرت ها با انواع آستین های آنهاست. در واقع تیشرت های زنانه و مردانه با انواع آستین کوتاه و آستین بلند تقسیم می گردد. البته این دو مورد جز اندازه های استاندارد و جهانی به شمار می رود و سایزهای دیگر آستین برای تیشرت از جمله آستین حلقه ای، نیم آستین و آستین سه ربع نیز وجود دارد.

مدل های جدید تیشرت زنانه و مردانه در حوزه تیشرت های آستین کوتاه به وفور وجود دارد و شما می توانید هرروزه شاهد موج عظیمی از طرح ها و تولید هایی باشید که برای تیشرت آستین کوتاه انجام می گیرد و شاید هم علت عمده آن استقبال مردم نسبت به خرید تیشرت آستین کوتاه به خصوص برای فصل های گرم سال همچون اواخر بهار و تابستان می باشد. البته برخی از افراد در لباس های پاییزه خود در زیر ژاکت و یا سوئیشرت از تیشرت برای کاور کردن بدن خود استفاده می کنند.

جهت دیدن لیست محصولات و قیمت های لباس راحتی زنانه کلیک کنید.

تیشرت یقه دار

از جدیدترین مدل های تیشرت زنانه و مردانه می توان به تیشرت یقه دار اشاره کرد. این نوع تیشرت ها معمولا یونیسکس هستند و خانم ها و آقایان می توانند از آن استفاده کنند. تیشرت های یقه دار که در انواع مردانه آن به پولو مشهور است، در رنگبندی و طرح های متنوعی طراحی و اجرا می شوند و به خصوص آقایانی که علاقمند به داشتن استایلی کمی رسمی تر، حتی با پوشیدن تیشرت می باشند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می گردند.

برای اینکه بتوانید از بین رنگ های خنثی ، سرد و گرم بهترین رنگ را با توجه به روحیات خود برای خرید تیشرت زنانه و مردانه انتخاب کنید می توانید مقاله “بهترین رنگ های لباس راحتی و خانگی در خانه را مطالعه کنید.

تیشرت های یقه دار زیادی نیز در انواع زنانه تولید می گردند و شما می توانید برای داشتن استایلی جذاب از آن استفاده کنید. تیشرت های یقه دار گزینه مناسبی برای میهمانی های دورهمی و ست کردن آن با یک شلوار حین یا شلوار کتان هم برای خانم ها و هم آقایان می باشد و این مورد به ویژه برای افرادی که قصد دارند یقه آن ها کمی پوشیده تر باشد، بسبار مناسب است.

 تیشرت تابستانه

معمولا تیشرت ها را در فصل تابستان استفاده می کنند و به علت گرمای هوا و احساس نیاز به پوشیدن لباس های سبک و نازک که امکان دفع تعریق به راحتی وجود داشته باشد، بحث تیشرت مطرح می گردد. از انواع جدیدترین مدل های تیشرت زنانه و مردانه تابستانی می توان در مورد رنگ های آن صحبت کرد.

معمولا رنگ های تابستانی مناسب برای تیشرت ها شامل رنگ های روشن و یا رنگ های پاستیلی می باشد و مورد دوم در مورد جنس و کیفیت آن می باشد. در تابستان افراد بیشتر تمایل دارند از تیشرت های نخی و یا نخ پنبه و همچنین الیاف طبیعی بهره بگیرند، تا باعث بروز حساسیت های پوستی نگردد و علاوه بر آن موجب تعریق زیاد بدن نمی گردد و هوا بین لباس در گردش می باشد. برای اینکه با بهترین جنس های تیشرت زنانه و مردانه آشنا شوید می توانید مقاله “آشنایی با بهترین جنس لباس راحتی زنانه” را مطالعه کنید.

تیشرت آستین بلند

تیشرت آستین بلند را می توان بعد از تیشرت های آستین کوتاه جز محبوب ترین آیتم هایی دانست که افراد به استفاده از آن مبادرت می ورزند. در بین جدیدترین مدل های تیشرت زنانه و مردانه می توان به انواع تیشرت آستین بلند اشاره کرد. تیشرت های آستین بلند به ویژه برای اوایل فصل پاییز و اوایل فصل بهار که هوا نه آنچنان سرد و نه آنچنان گرم است، بسیار مناسب می باشد.

رنگ و طرح تیشرت های آستین بلند نیز از لحاظ تنوع همانند تیشرت های آستین کوتاه می باشند و شما می توانید در انواع استایل های غیر رسمی خود از تیشرت های آستین بلند استفاده کنید. فقط دقت داشته باشید که به طور کلی تیشرت ها را نمی توان برای استایل های رسمی استفاده کرد و موارد استفاده آن معمولا برای پوشش غیر رسمی می باشد.

تیشرت لش

در سال های اخیر استفاده از تیشرت لش به خصوص در جوانان و نوجوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است و در استایل های غیر رسمی خود از آن استفاده می کنند. این لباس ها که به آن اورسایز نیز گفته می شود، معمولا دارای اندازه ها و سایز بندی متفاوتی می باشند و با سایزبندی استاندارد جهانی اختلاف دارد.

شما نمی توانید از یک تیشرت لش انتظار فیت قرار گرفتن در بدن را داشته باشید و طرح ها و رنگ های آن معمولا بیان کننده افکار و احساسات درونی فرد می باشد. برای برخورداری از جدیدترین مدل های تیشرت زنانه و مردانه حتما به سراغ تیشرت های لش بروید. از آنجا که تیشرت لش به صورت اورسایز می باشد، بهتر است شلوار خود را کمی جذب تر انتخاب کنید. البته این مورد قانون خاصی ندارد و شما می توانید با شلوار بگ استایل نیز آن را ست کنید.

خلاصه مطلب انواع مدل های جدید تیشرت زنانه و مردانه

برای خرید جدیدترین مدل های تیشرت زنانه و مردانه بهتر است آشنایی کافی با انواع رنگبندی و طرح های تیشرت آن داشته باشید تا بتوانید هنگام خرید انتخاب دقیق تری را لحاظ کنید. به این منظور و برای آشنایی شما با مدل های جدید تیشرت زنانه و مردانه این مطلب گردآوری شده است. قبل از خرید تیشرت زنانه و مردانه پیشنهاد می شود که حتما مقاله “نکات مهم در هنگام خرید لباس راحتی و خواب” را مطالعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *