مقالات

بهترین مدل های هودی زنانه و دخترانه 2022

بهترین مدل های هودی زنانه و دخترانه

آشنایی با بهترین مدل های هودی زنانه و دخترانه

هودی را می توان از جمله لباس های جذاب برای استایل غیررسمی دانست و از بهترین مدل های هودی زنانه و دخترانه می توانید در سبک پوشش خود استفاده کنید. به طور کلی هودی به لباس هایی گفته می شود که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به سوئیشرت ها دارند، اما الزاما دارای کلاه متصل می باشد و جلو بسته هستند. البته برخی از هودی ها به صورت نیم زیپ نیز وجود دارند.

به این معنا که دارای زیپ یا دکمه به صورت نیمه تا روی سینه می باشد که برای راحت تر استفاده کردن آن می باشد. بهترین مدل های هودی زنانه و دخترانه در واقع شامل هودی هایی می گردد که مطابق با سلیقه و استایل شخصی شما باشد و اینکه بدانید هودی را با چه آیتم هایی می بایست ست کنید.

برای آشنایی با بهترین مدل های هودی زنانه و دخترانه می توانید این مطلب را دنبال کنید.

جهت دیدن لیست محصولات و قیمت های لباس راحتی زنانه کلیک کنید.

انواع مدل های هودی زنانه و دخترانه

هودی ها به علت استقبال زیاد مردم به ویژه خانم ها دارای مدل های متنوعی می باشد. برای انتخاب بهترین مدل های هودی زنانه و دخترانه با توجه به مد روز و نظر استایلیست ها و همچنین با توجه به سلیقه و پوشش شخصی خود اقدام به خرید کنید و از آنجا که هودی‌ها تنوع زیادی در رنگ و طرح دارند، شما می بایست مدل و طرح و رنگی را انتخاب کنید که با استایل کلی شما در تقابل و هماهنگی باشد.

از آنجا که هودی‌ها را معمولاً در استایل های غیررسمی و کژوال استفاده می‌کنند و شما مجوز به پوشیدن آنها را در استایل رسمی نخواهید داشت. بنابراین مسلم است که شما باید هودی را با آیتم های غیر رسمی نیز ست کنید. منظور از آیتم های غیررسمی شلوارهای کتان، جین، اسنیکر ها و کفش های لوفر اسپرت می باشد. بنابراین می‌توانید آن را با کفش های پاشنه دار اسپرت نیز ست کنید.

به هر صورت هر آیتمی که در این استایل استفاده می کنید، باید غیر رسمی و اسپرت گونه باشد و از آیتم های رسمی همچون کفش‌های پاشنه بلند یا دامن های رسمی به هیچ عنوان همراه با هودی استفاده نکنید، زیرا علاوه بر اینکه جذابیت استایل شما را از بین خواهد برد، پوشش کلی شما را نیز تحت نفوذ را خواهد داد و کاملا مشخص نیست که شما از چه استایلی استفاده می‌کنید.

هودی زنانه و دخترانه ساده

همانطور که می‌دانید  بهترین طرح ها و رنگ های سویکس به بازار عرضه می شوند، اما بهتر است که از هودی های ساده استفاده کنید، زیرا هودی به نوعی طراحی و دوخته می‌شود که در استایل شم مورد توجه زیادی قرار می‌گیرد و اگر شما از هودی های رنگارنگ و پر طرح و نقش نیز در استایل خود استفاده کنید. تمام توجه اطرافیان را کاملا به خود جلب خواهد کرد و از سایر آیتم های پوشش شما دور خواهند شد و از طرف دیگر سایر آیتم های لباس شما به خوبی دیده نخواهد شد.

بنابراین بهتر است تا آنجا که می توانید از هودی ساده و کم طرح و نقش استفاده کنید و برای انتخاب بهترین مدل های هودی زنانه و دخترانه به دنبال طرح های ساده تر باشید. برای اینکه بتوانید از بین رنگ های خنثی ، سرد و گرم بهترین رنگ را با توجه به روحیات خود برای خرید تیشرت زنانه و مردانه انتخاب کنید می توانید مقاله “بهترین رنگ های لباس راحتی و خانگی در خانه را مطالعه کنید.

هودی زیپ دار

برخی هودی ها به صورت جلو زیپ دار و یا بهتر بگوییم نیم زیپ هستند. در واقع هودی زیپ دار در جهت پوشش سریعتر لباس و بدون دردسر طراحی شده است و به علت اینکه با ماهیت اصلی هودی که همان جلو بسته بودن می باشد، منافاتی نداشته باشد، طراحی زیپ ها به صورت نیم زیپ می باشد که تا روی سینه قرار می گیرد.

به طور کلی برای خرید بهترین مدل های هودی دخترانه و زنانه می بایست به راحتی آن هنگام پوشیدن نیز توجه کنید. هودی زیپ دار از جمله راحت ترین انواع هودی محسوب می گردد. قبل از خرید  هودی زنانه پیشنهاد می شود که حتما مقاله “نکات مهم در هنگام خرید لباس راحتی و خواب” را مطالعه کنید.

ست هودی با شلوار

از آنجا که هودی از آیتم های استایل غیر رسمی به شمار می رود، شما می توانید هودی را با انواع آیتم های استایل غیر رسمی ست کنید. از مهمترین این آیتم ها می توان به شلوار اشاره کرد. شلوار در استایل غیر رسمی بیشتر شامل گروه شلوارهای جین و کتان می گردد.

برای ست کردن هودی و شلوار حین و کتان سعی کنید شلوار را کمی جذب تر انتخاب کنید، زیرا هودی معمولا فیت و چسبان بدن نیست و جدا از اور سایز بودن برخی مدل های آن، در انواع دیگر هودی باز هم مساله فیت بودن را مشاهده نخواهیم کرد.

بنابراین بهتر است شلوار را نیز گشاد انتخاب نکنید و از شلوارهای جین یا کتان کمی جذب تر بهره بگیرید. اگر در هنگام خرید هودی در انتخاب سایز سردرگم هستید نگران نباشید زیرا میتوانید مقاله “راهنمای انتخاب سایز لباس راحتی” را مطالعه فرمایید.

به طور کلی ست کردن شلوار جین با هودی طرفداران بیشتری نسبت به شلوار کتان دارد. برای انتخاب بهترین مدل های هودی زنانه و دخترانه به رنگ این دو آیتم نیز توجه کنید. رنگ شلوار و هودی را می توانید هماهنگ یا متضاد درنظر بگیرید. افرادی که کمی اضافه وزن دارند، بهتر است سراغ رنگ های متضاد نروند، زیرا اندام ان ها را چاقتر نشان خواهد داد.

افرادی که لاغراندام هستند از هر دو سبک رنگی می توانند بهره بگیرند. برای انتخاب رنگ هماهنگ نیز بهتر است شلوار و هودی ازیک کد رنگی نباشند، مثلا هر دو سفید نباشند. می توانید از هودی سفید همراه با شلوار جین مشکی استفاده کنید.

هودی کلاه دار

همانطور که پیشتر گفته شد، هودی از جمله لباس های پر طرفدار یونیسکسی است که خانم ها و آقایان می توانند از آن به راحتی استفاده کنند و از جمله مشخصات اصلی آن داشتن کلاه متصل می باشد. به عبارت دیگر هودی را نمی توان بدون کلاه تصور کرد. شما می توانید برای داشتن استایلی جذاب تر از هودی کلاه دار  یا همان سویشرت کلاه دار در روزهای سردتر پاییز و حتی فصل زمستان نیز استفاده کنید.

به این ترتیب که هودی را همراه با کاپشن(جین، کتان) و یا پالتوهای اسپرت ست کنید و کلاه آن را از کاپشن و پالتو بیرون قرار دهید. به این ترتیب علاوه بر اینکه استایل جذاب چند لایه ای را برای خود تشکیل داده اید، موجب می گردد که هودی را به عنوان یک آیتم جذاب حتی در روزهای سرد نیز استفاده کرده باشید.

 خلاصه مطلب بهترین مدل های هودی زنانه و دخترانه

برای داشتن بهترین مدل های هودی زنانه و دخترانه می بایست سعی کنید انتخاب شما حوالی هودی های ساده بچرخد. هر چه هودی انتخابی شما ساده تر و با رنگ آمیزی محدودتری باشد، جذابیت استایل شما دو چندان خواهد شد. علاوه بر از آنجا که مشخصه اصلی هودی جلوبسته بودن و کلاه دارن بودن آن است، می توانید برای داشتن بهترین مدل های هودی زنانه و دخترانه سراغ خرید هودی نیم زیپ برای راحتی بیشتر بروید‌.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *