مقالات

لباس خانگی مردانه | قیمت و خرید ست سایز بزرگ شیک و نخی اسپرت

لباس خانگی مردانه

ست لباس خانگی مردانه

از آنجا که لباس خانگی مردانه را در زمان استراحت معمولاً به تن می کنید، بنابراین می تواند بیشترین تاثیر را در روحیه خود شما و افراد خانواده داشته باشد. لذا بهتر است علاوه بر اینکه به جنس و کیفیت و سایز لباس راحتی خود اهمیت میدهید، طرح و رنگ آن را نیز به گونه ای انتخاب کنید که هماهنگ با روحیه شما و همچنین سایر افراد خانواده باشد.

انتخاب لباسی که بتواند تمام این ویژگی ها را داشته باشد، کمی دشوار به نظر می‌رسد. بهتر است به جای خرید آیتم های مختلف لباس راحتی سراغ خرید ست لباس خانگی مردانه بروید که با یک تیر دو نشان بزنید.

علاوه بر اینکه تایم کمتری را برای گشت و گذار و ست کردن آیتم های مختلف در طول روز اختصاص می دهید، لباس شیک و جذاب را به تن خواهید کرد که علاوه بر افزایش روحیه و اعتماد به نفس شما، موجب سلامتی پوست شما نیز خواهد گردید.

جهت دیدن لیست محصولات و قیمت های لباس راحتی مردانه کلیک کنید.

لباس خانگی مردانه

لباس خانگی مردانه ارزان

معمولا هزینه و قیمت لباس ها به خصوص لباس های راحتی با توجه به میزان کیفیت پارچه به کار رفته در ان و همگام بودن با طرح و رنگ به روز جامعه جهانی مد تعیین می گردد.

بهترین جنس پارچه برای لباس خانگی نخ یا نخ پنبه می باشد که در زمستان معمولا از جنس نخ پنبه دوبل بهره گرفته می شود، اما اقایانی که به دنبال خرید لباس خانگی مردانه ارزان قیمت هستند، می بایست مسلما کیفیت لباس را فدای هزینه ان کنند تا بتوانند لباسی با قیمت مناسب تر خریداری کنند‌.

معمولا لباس های ارزان قیمت، به علت عدم به کارگیری از پارچه های مرغوب و با کیفیت در دوخت آن کیفیت مناسبی نخواهند داشت و معمولت با چند بار شستشو یا اتوکشی دچار دفرمه شدن لباس می گردند و نمی توانند مدت زمان زیادی را از آن استفاده نمایند. اگر علاقه مند به آشنایی با جنس پارچه لباس مردانه خانگی بودید می توانید مقاله بهترین جنس ها برای ست لباس راحتی مردانه را بخوانید.

شلوار خانگی شیک مردانه

یکی از مهمترین آیتم ها در استایل اقایان انتخاب شلوار مردانه می باشد. در این میان تعدد زیادی برای شلوار خانگی نیز در نظر گرفته می شود که دارای جنس و کیفیت های متنوع و اغلب از نوع نخ یا نخ پنبه و همینطور کتان می باشد و علاده بر راحتی هنگام پوشیدن، دارای طرح و رنگ جذاب و متناسب با فصل پیش رو نیز باشد. برای انتخاب بهترین رنگ را برای لباس خانگی مردانه پیشنهاد می شود که مقاله “بهترین رنگ های لباس راحتی و خانگی در منزل” را مطالعه کنید.

بنابراین انتخاب شلوار خانگی شیک مردانه می تواند یکی از برترین انتخاب ها در آیتم های لباس راحتی افایان محیوب گردد. معمولا شلوار راحتی و خانگی می بایست دارای کمر کش باشد و کمتر از کمر دکمه برای این عنوان استفاده می شود. همچنین سایز و اندازه آن می بایست بر اساس سایزهای استاندارد لباس راحتی انتخاب گردد که با لباس رسمی تفاوت هایی دارد‌.

بلوز شلوار خانگی مردانه

انتخاب بلوز شلوار خانگی مردانه می تواند یکی از آیتم های مهم لباس خانگی مردانه محسوب گردد که معمولا آقایان به خصوص در فصل پاییز و بهار به استفاده از آن اقدام می ورزند، زیرا بلوز مردانه معمولا در انواع آستین بلند تهیه می‌کرد و جنس آن از نوع پنبه ضخیم می باشد که می توان در فصل پاییز یا بهاره تا زمستان به راحتی استفاده کرد، اما بهتر است برای فصل تابستان و فصل گرما از لباس های آستین کوتاه؛ مانند تیشرت استفاده کرد.

بلوز های مردانه دارای یقه هایی با فرم های مختلف یقه هفت و یقه گرد می باشد که به نوعی یقه معمولاً با توجه به اندام فرد و سایز بالاتنه وی مشخص می شود.هرچه مردان دارای بالاتنه درشت تری باشند، بهتر است از یقه گرد و افرادی که دارای بالاتنه ظریفتری هستند، از یقه گرد استفاده نمایند. چنانچه در هنگام انتخاب سایز بلوز و شلوار خانگی خود به مشکل خورده اید مقاله “راهنمای انتخاب سایز لباس راحتی” را مطالعه فرمایید.

بهتر است طرح و رنگ موجود در بلوز را با شلوار آن به صورت هماهنگ است در نظر بگیرید و از انتخاب رنگ‌های متضاد و غیر قابل تطبیق به خصوص برای محیط منزل خودداری کنید.

خرید لباس خانگی مردانه

اکثر آقایان معمولاً زمان زیادی از طول روز خود را در محیط خارج از منزل و در تکاپوی شغل و حرفه خود به سر می‌برند، لذا استفاده از لباس راحتی مردانه در محیط منزل برای بازگشتن به آرامش درونی خود می‌تواند امری مهم تلقی می گردد.

بنابراین انتخاب لباس راحتی که علاوه بر داشتن جنس و کیفیت مناسب، دارای سایز مناسب برای اندام افراد باشد، نیز می تواند از نکات بسیار مهم در خرید بهترین لباس های راحتی و خانگی مردانه محسوب گردد. اگر قصد خرید لباس مردانه خانگی را دارید قبل از خرید پیشنهاد می شود که حتما مقاله “نکات مهم در هنگام خرید لباس راحت و خواب” را مطالعه کنید.

به  پوشیدن لباس های کهنه و قدیمی در منزل به دلیل آنکه کیفیت خود را از دست داده اند، ممکن است منجر به جذب باکتری ها و بیماری های مختلف درون خود شود و این بیماری ها را به پوست شما انتقال دهد و برای از بین بردن بیماری های پوستی باید مدت های زیادی را درگیر دارو درمان و پزشک باشید. 

لباس خانگی مردانه ترک

آقایان میتوانند برای خرید لباس خانه مردانه خود به جای اینکه سراغ خرید آیتم های مختلف بروند و جدا از اینکه برای هماهنگ کردن طرح و رنگ آنها باید وقت زیادی را صرف خرید کنند، ممکن است جنس و کیفیت آنها با یکدیگر همخوانی نداشته باشد و در اثر شستشو یکی از آنها زودتر از بین برود و دیگری باقی بماند.

بنابراین خرید لباس خانگی مردانه ترک را به شما پیشنهاد می دهیم و شما می توانید برای خرید لباس راحتی با مراجعه به فروشگاه ها خرید های حضوری و هم داخلی های آنلاین از طریق برنامه هایی مانند اینستاگرام به خرید لباس مردانه خود بپردازید.

به این ترتیب علاوه بر جذابیت زیادی که در استایل راحتی شما پدید می آید، می توانید آنها را در سایز و اندازه مناسب اندام خود خرید کنید تا بیش از حد اندازه تنگ یا گشاد نباشد و از طرف دیگر معمولاً این لباس ها به گونه‌ای طراحی می گردد که با مد روز کاملا هماهنگ و تطبیق پذیر هستند. جهت آشنایی بیشتر با لباس راحتی ترک مقاله “لباس راحتی ترک زنانه و مردانه” را مطالعه فرمایید.

لباس خانگی مردانه

لباس خانگی مردانه سایز بزرگ

اقایانی که دادای سایز بزرگ هستند، معمولا در انتخاب و خرید لباس خانگی مردانه خود دچار مشکل می گردند، زیرا علاوه بر آنکه سایز مناسب اندام آن ها در میان لباس ها به خصوص لباس راحتی، کمتر به چشم میخورد؛ معمولا دارای طرح و رنگ جذابی نیز نمی باشند.

لذا اقایان می توانند برای خرید لباس خانگی مردانه سایز بزرگ بیشتر سراغ برندهای معتبر و با کیفیت بروند، زیرا معمولا برندهای مشهور و معتبر و به خصوص برندهای خارجی دارای لاین طراحی و مد لباس برای بیگ سایزها نیز می باشند و دارای اتاق فکری مجزا در زمینه طراحی به روز برای این افراد می باشند.

به این شکل علاوه بر اینکه به تولید لباس های سایز بزرگ متناسب با اندام این افراد می پردازند، طرح و رنگ انتخابی نیز کاملا هماهنگ با سلیقه افراد مختلف می باشد و تنها به ارائه چند طرح محدود نمی پردازند.

لباس خانگی مردانه اسپرت

معمولا اقایان ترجیح می دهند از لباس خانگی مردانه اسپرت در محیط منزل استفاده کنند که دارای جنس خنک و با کیفیتی باشد و بتوانند از ان حتی برای پذیرایی در مقابل میهمانان نیز استفاده کنند. لباس های اسپرت به معنای ورزشی بودن لباس نمی باشد و بیشتر از جهت نوع استایل به ان اطلاق می گردد‌.

لباس خانگی مردانه اسپرت که معمولا در جنس و کیفیتی مطابق با فصل پیش رو طراحی و تولید می گردد، دارای طرح و رنگی اسپرت می باشد که افراد بتوانند به راحتی آن را با سایر ایتم های اسپرت خود ست نمایند. حتی می توان ان ها را در انواع طرح های جین یا کتان، ولی با جنسی راحت و خنک تر همچون نخ پنبه خرید کرد.

بنابراین از آنجا که طرح و رنگ های استایل اسپرت به ویژه در حوزه لباس راحتی خانگی فوق العاده زیاد می باشد، لذا اقایان در انتخاب ان ها تردید نخواهند کرد و خرید راحتی را پیش رو خواهند داشت.

لباس خانگی مردانه

قیمت لباس خانگی مردانه

قیمت لباس خانگی مردانه معمولا با توجه به فاکتورهای متعددی تعیین می گردد. از جمله این فاکتورها می‌توان به جنس و کیفیت پارچه به کار رفته، جنس و کیفیت یراق آلات به کار رفته در لباس؛ همچون دکمه، زیپ و سایر موارد، طرح و رنگ به کار رفته در لباس که هرچه با طرح و رنگ سال هماهنگ تر باشد، معمولاً قیمت بالاتری خواهد داشت، میزان راحتی و جذابیت لباس راحتی بیشتر خواهد بود.

از طرف دیگر توجه به این نکته که لباسی که شما خریداری می کنید، از برند معتبری است یا از برند های ناشناخته تهیه میکنید، وارداتی بودن یا تولید داخل بودن لباس نیز می‌تواند از جمله نکات مهمی می باشد که معمولاً در هزینه و قیمت لباس خانگی مردانه تاثیرگذار است.

اگر به دنبال لباس ارزان قیمتی هستید، مسلما باید جنس و کیفیت و همچنین راحتی لباس را فدای قیمت پایین ترین لباس نمایید. بنابراین سعی کنید به جای انتخاب لباس های ارزان قیمت، به دنبال لباس با کیفیت باشید که سالیان سال از آن استفاده کنید.

لباس خانگی مردانه

شلوار نخی خانگی مردانه

پرکاربرد ترین لباس های راحتی خانگی برای آقایان متعلق به شلوار نخی خانگی مردانه می باشد.

معمولا شلوار های مردانه در جنس و رنگ های مختلفی طراحی و تولید میگردد، ولی هیچ کدام از جنس و کیفیت شلوار ها به اندازه شلوار های نخی پرفروش و پرکاربرد نمی باشد‌ از این شلوارها در همه سنین مورد استفاده قرار می‌گیرد و از آنجا که دارای طرح و رنگ های بسیار متنوع و پرطرفداری می باشد، معمولاً آقایان چند دست از این شلوارها را در کمد لباس‌های خود دارند و با تیشرت مردانه های مختلف در فصل های مختلف آنها را ست میکند.

شلوار های نخی این قابلیت را دارند که شما می‌توانید در فصول سرد در زیر سایر لباس های خود استفاده نمایید که به تنهایی موجب گرم تر نگه داشتن بدن شما می گردد و از طرف دیگر استفاده از آن هم در فصل تابستان و هم فصل زمستان کاربرد دارد و می توانید برای راحتی بسیار زیاد خود از این شلوارها در محیط منزل استفاده کنید و به علت استفاده از پایه الیاف گیاهی در تولید این پارچه ها، معمولاً حساسیت پذیر نیستند و برای آقایانی که دارای پوست حساسی هستند، می‌تواند به خصوص در فصل تابستان بسیار مناسب باشد.

لباس خانگی مردانه برند 

آقایان میتوانند انواع لباس خانگی خود را از برند با کیفیت سویکس تهیه کنند. برای مشاهده برترین لباس مردانه سویکس که معمولاً الگوبرداری شده از برندهای روز دنیا بهره برداری شده است از جنس و کیفیت مناسبی برخوردار می باشد، می توانید در فروشگاه اینترنتی سویکس مشاهده کنید.

این فروشگاه با هدف داشتن بستری مناسب و مطمئن و راحتی زیاد مشتریان خود به صورت خرید حضوری و غیر حضوری و آنلاین در خدمت مراجعه کنندگان و مشتریان محترم می باشد و انواع پوشاک لباس راحتی مردانه، لباس راحتی زنانه  را در لیست فروش لباس های خود دارد.

فروشگاه سویکس با ارائه محصولات با کیفیت داخلی و خارجی توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند و علاوه بر مقایسه لباس ها و برندهای مختلف، تمامی سلایق مشتریان را در لباس‌های خود به کار گرفته است تا همه افراد با تمام سلیقه ها بتوانند از محصولات این فروشگاه به راحتی استفاده کنند‌ برای مشاهده محصولات با کیفیت فروشگاه سرویکس میتوانید از طریق لینک زیر اقدام فرمایید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *