مقالات

انواع طرح های ست تیشرت و شلوارک زنانه با مدل های جدید

انواع طرح های ست تیشرت و شلوارک زنانه

اگر جز آن دسته از خانم هایی هستید که علاقمند به پوشیدن لباس های راحتی و پر تنوعی؛ همچون تیشرت شلوارک زنانه هستید، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله به راهنمایی کامل در مورد اینگونه لباس ها و انواع طرح های ست تیشرت و شلوارک زنانه و نحوه پوشش ان ها حتی برای مراسمات مختلف پرداخته شده است.

جهت دیدن لیست محصولات و قیمت های لباس راحتی زنانه کلیک کنید.

ست تیشرت شلوارک به چی میگن و یعنی چی؟

خوب است بدانید که به طور کلی تیشرت به دسته ای از لباس ها گفته می شود که یونیسکس می باشد. به این معنا که متعلق به جنسیت خاصی نیست و خانم ها آقایان میتوانند از آن استفاده کنند.

بهره گیری از تیشرت هم در محیط منزل هم در محیط خارج از منزل کاربرد دارد، اما نکته مهم در مورد تیشرت آن است که هم در شکل های آستین کوتاه و آستین بلند تولید می گردد و در انواع یقه ها و رنگ های متفاوت نیز تولید می گردد.

شلوارک نیز که به آن شلوار کوتاه نیز گفته می‌شود، بیشتر فصل تابستان و فصل گرما کاربرد دارد. این آیتم در کشورهایی به غیر از کشور ایران که پوشیدن شلوارک در خارج از منزل را ممنوع می باشد، آقایان و خانمها بیرون از منزل نیز آن ها را به تن می کنند.

در کشور ما استفاده از شلوارک معمولاً محدود به پوشیدن؛ به عنوان لباس راحتی در محیط منزل یا در کنار دریا و سواحل می باشد و خارج از این موارد کاربردی ندارد. انواع مدل های ست تیشرت و شلوارک زنانه می تواند به عنوان نمونه ای از لباس های جذاب و پر کاربرد برای خانمها تلقی شود که به خصوص در فصول گرم سال در محیط منزل به عنوان لباس راحتی زنانه میتوانند استفاده کنند.

مزیت شلوارک زنانه در این خواهد بود که اگر از جنس و کیفیت مناسبی برای آن استفاده شود، همچنین اندازه و سایز آن به گونه ای باشد که برای خانم ها دست و پا گیر نباشد و نه آنقدر تنگ و چسبان باشد که نتواند کارهای خود را به درستی انجام دهد، می‌تواند راحتی و آرامش زیادی را در محیط منزل برای آنها فراهم کند. اگر در هنگام انتخاب سایز لباس به مشکل خورده اید می توانید مقاله “راهنمای انتخاب سایز لباس راحتی” را مطالعه فرمایید.

معمولاً استفاده از جنس نخ و یا نخ پنبه برای تیشرت شلوارک زنانه توصیه می گردد، زیرا این جنس علاوه بر اینکه اجازه گردش هوا را به بدن و خارج از بدن می دهد، حساسیت زا نیست. این فاکتور؛ به خصوص برای خانمها که پوست حساس و لطیفی دارند، می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. برای آشنایی انواع جنس های ست تیشرت شلوارک میتوانید مقاله “آشنایی با بهترین جنس لباس راحتی” را مطالعه کنید.

بهترین طرح های ست تیشرت و شلوارک مال کدوم برند هاست؟

ست تیشرت شلوارک؛ به خصوص تیشرت شلوارک زنانه دارای طرح و مدل های مختلفی می باشد و برندها و تولیدی های مختلفی در حال تولید و عرضه آن به بازار مصرف میباشند‌. تفاوتی که برندهای معتبر و معروف و تولیدی های معمولی دارند، در استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مناسب رنگ های متناسب با سال و همچنین یراق آلات کاملاً با کیفیت و درخور و شایسته لباس آنها میباشد.

البته درست است که قیمت آنها نسبت به برندهای معمولی بیشتر میباشد، اما به علت کیفیت بالایی که دارند، افراد می توانند مدت زمان بیشتری از آنها استفاده کنند. بنابراین در هزینه و وقت خود به این شکل صرفه جویی خواهند کرد.

همانطور که گفته شد؛ طرح ها و مدل های مختلفی برای ست تیشرت شلوارک زنانه وجود دارد که بهترین این طرح ها برای برندهای معروفی مانند شنل، گوچی، پرادا، دولچه اند گابانا، آرمانی، ‏D&G، دیور، فندی، ورساچه، هرمس و جاکوبس می باشد.

برندهای معتبر و معروف ایرانی نیز در این زمینه به تولیدات خود ادامه می دهد که از جمله آنها می توان برندهای مشهور فژه، پوش ما، تن درست، انارگل، نیکوتین پوش، سویکس و … اشاره کرد.

برندهای ایرانی با در نظر گرفتن فرهنگ ایرانی و ملی ما، همچنین در نظر گرفتن برترین پارچه ها با الیاف طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی و پارچه های پلاستیکی در تولید لباس های خود، کیفیت بالایی را در زمینه تولیدات لباس خانگی به ویژه لباسهای خانگی زنانه به مرحله تولید برسانند. علاوه بر آن توانسته اند در تولید انواع طرح های ست تیشرت و شلوارک زنانه؛ همچون انواع طرح های ست تیشرت شلوارک زنانه گام‌های مهمی را بردارند و به تولیدات زیبا و فاخر ایرانی بپردازند. 

همانطور که اشاره شد یکی از برترین برندهای تولید کننده لباسهای زنانه، مردانه و بچه گانه ایرانی میتوان به برند سویکس اشاره کرد. این برند فاخر ایرانی با لحاظ کردن مهمترین فاکتور در تولید لباس های راحتی زنانه و مردانه؛ یعنی کیفیت پارچه و دوخت لباس توانسته است جایگاه بسیار مهم و ویژه‌ای در بین طرفداران و علاقمندان به لباس راحتی به دست بیاورد.

این برند علاوه بر امکان خرید حضوری توانسته است با فروش اینترنتی و آنلاین به سایر شهرها و کشورها نیز خدمات و محصولات خود را برساند. به این ترتیب همگان می توانند از این محصولات فاخر استفاده کنند. برند سرویس از پارچه های با کیفیت طبیعی در تولید لباس های خود استفاده می کنند و برای تمام رده های سنی بچه گانه، زنانه و مردانه دارای تولیدات لباس راحتی می باشد. قبل از خرید ست تیشرت و شلوراک به صورت اینترنتی میتوانید مقاله “نکات مهم در هنگام خرید لباس خواب” را مطالعه کنید.

ست تیشرت و شلوارک زنان رنگ سفید و صورتی

چه مدل و طرح هایی برای ست تیشرت و شلوارک زنانه وجود

خانمهایی که علاقه مند به استفاده از انواع مدل های ست تیشرت شلوارک زنانه در محیط منزل هستند، خوب است بدانند که طرح‌های زیادی برای این ست ها وجود دارد. معمولا اگر از برندهای معروف و مشهور داخلی و خارجی استفاده می کنید، قبل از تولید این لباس ها در اتاق فکر آنها معمولاً لباس ها کاملا توسط طراحان ای و ماهر طراحی می‌شود. با توجه به جنسیت افراد و کاربردی که لباس برای آنها دارد، دارای طرح ها و مدل های مختلفی می باشد.

به عنوان مثال ست تیشرت شلوارک مارک زنانه می تواند دارای طرح های ریز، گل درشت، دارای طرح های فانتزی، طرح های هنری، طرح های معاصر، طرح های سنتی و … باشد که انتخاب هر یک از این طرح ها با توجه به سلیقه مشتری میباشد. بنابراین میتواند هر کدام از طرح ها را در رنگهای مختلف نیز انتخاب نماید.

البته انتخاب طرح و رنگ تا حد زیادی به نوع اندام و رنگ پوست و چهره افراد بستگی دارد. بهتر است افرادی که دارای اندام چاق و درشت هستند، از نقش های درشت و گل برجسته استفاده نکند و تا حد امکان از رنگ های نود و تک رنگ بهره بگیرند. برای اینکه بتوانید  بهترین رنگ را برای ست تیشرت و شلوارک زنانه انتخاب کنید پیشنهاد می شود که مقاله “بهترین رنگ های لباس راحتی و خانگی” را مطالعه کنید.

ست تیشرت شلوارک زنانه ورزشی

برخی از انواع طرح های ست های تیشرت شلوارک زنانه به عنوان ست تیشرت شلوارک ورزشی شناخته می شود. البته بدان معنا نیست که از این نوع ست ها برای محیط ورزشی می توان استفاده کرد؛ بلکه تنها به علت استفاده از المان های برندهای ورزشی در تولید این لباس ها به ست ورزشی شهره شده اند‌.

البته برخی از این ست های ورزشی کاملاً تخصصی هستند و از پارچه های مخصوص لباس ورزشی که معمولا از انواع جنس پارچه های اسپان و فلامنت میباشد، بهره گرفته می‌شود.  این پارچه ها علاوه بر اینکه اجازه گردش هوا بین پوست بدن و فضای خارج از لباس را می‌دهد، کاملاً تعریق ایجاد شده هنگام فعالیت های ورزشی را از روی پوست می کاهد.

سایر ست ها با همان جنس پارچه نخی و الیاف طبیعی تولید می گردد. با این تفاوت که طرح آن ها برگرفته از طرح های ست های مطرح ورزشی دنیا همچون نایکی، آدیداس، پوما، ریباک، کانورس، نیو بالانس، اسیکس و … می باشد.

حتی برخی از لباس ها و ست های منسوب به ورزشی از طرح های تیم های ورزشی معروف و مطرح جهان؛ همچون فوتبال تم بارسلونا، MBA و سایر رشته های ورزشی گرته برداری می گردد که انتخاب ان ها کاملا با توجه به سلیقه فرد می باشد. 

ست تیشرت و شلوارک طرح پاندا

ست تیشرت و شلوارک برای تولد

با توجه به اینکه اجرای مراسماتی؛ همچون تولد، تعیین جنسیت بچه، نامزدی و … در سال‌های اخیر بین زوجین و خانم‌ها و آقایان رواج پیدا کرده است، لذا برای هر مناسبتی لباس خاصی در نظر گرفته می‌شود. تولد را می توان از جمله مراسماتی دانست که معمولاً بسیار خودمانی و غیررسمی برگزار می‌شود.

لذا پوشیدن لباس هایی؛ مانند پیراهن های شب برای خانم ها در مراسم تولد نمی تواند مناسب به نظر برسد. از جمله آیتم هایی که میتوان گزینه بسیار مناسبی برای مراسمات تولد باشد، استفاده از انواع طرح های ست تیشرت و شلوارک زنانه زنانه خواهد بود. این ست ها بهتر است در انواع جنس هایی؛ مانند پارچه های کشی ریون مجلسی و به صورت طرح نگین دار و گلدوزی شده استفاده شود. همچنین در انواع جین کاغذی برای فصول گرم تر سال استفاده شود.

از طرف دیگر می‌توان بر روی این نوع پارچه ها نیز از انواع تزیینات و اکسسواری ها استفاده کند و جذابیت بیشتری را به لباس دهد. به این ترتیب فرم لباس از حالت معمولی و لباس تو خونه ای شیک زنانه و دخترانه  خارج می شود. طرح و رنگ این ست ها می تواند با توجه به تم تعیین شده برای تولد در نظر گرفته شود. برای اشنایی بیشتر با لباس های شیک مخصوص خانه مقاله “انواع مدل های لباس تو خونه ای شیک و جذاب زنانه و دخترانه” را مطالعه فرمایید.

اگر این مراسم دارای تم رنگی و طرح خاصی نمی باشد، بهتر است از رنگ های شاد استفاده کنید که علاوه بر بالا بردن روحیه سایر افراد شرکت کننده در این مراسم، جذابیت خاصی را به استایل شما ببخشد. البته تعیین رنگ می تواند تا حد زیادی به فصل پیش رو بستگی داشته باشد که با توجه به سلیقه، فصل و نوع مراسم می توانید رنگ و طرح لباس را انتخاب نمایید.

ست راحتی تیشرت و شلوارک

پرکاربردترین و پر استفاده ترین لباس ها به لباس های راحتی تعلق می گیرد. از میان لباس های راحتی در میان خانم ها و آقایان معمولاً استفاده از تیشرت و شلوارک را میتوان در صدر لیست خرید خانم ها و آقایان قرار داد‌. به علت راحتی زیاری که دارند، معمولاً طرفداران زیادی را به خود اختصاص می دهند‌.

اینکه چرا ست تیشرت شلوار به عنوان لباس راحتی بسیار پرفروش شده است؛ دلیل آن کاملاً مشخص است! اولین دلیل آن را میتوان در دست و پاگیر نبودن این فرم لباس؛ به خصوص برای پوشیدن در محیط منزل معرفی کرد. دلیل دوم آن را می‌توان در این مورد دانست که معمولاً لباس های راحتی از جنس نخی و یا نخ پنبه استفاده می شود و لذا آسیب پوستی فراهم نخواهد کرد. اگر میخواهید مجموعه لباس های مناسب استفاده در منزل بیشتر آشنا شوید مقاله “بهترین و مناسب ترین لباس های راحتی برای استفاده در خانه” را مطالعه فرمایید.

انواع طرح های ست تیشرت شلوارک زنانه به علت پر استفاده بودن در محیط منزل معمولاً از جنس هایی استفاده می شود که علاوه بر اینکه موجب عرق سوزی بدن نمی شود، در عین حال بیماری های پوستی را نیز برای فرد فراهم نخواهد کرد. از طرف دیگر معمولاً ست های راحتی خانم ها دارای طرح ها و رنگ های مختلف و متفاوتی می باشد که برای سلیقه های مختلف تولید می گردد و خانم ها می توانند به راحتی از آنها استفاده کنند.

ست تیشرت و شلوارک زنانه مدل اسپرت

همانطور که می دانید در انتخاب یک لباس علاوه بر جنس و کیفیت، سلیقه و نوع استایل و پوشش افراد نیز تا حد زیادی ملاک می باشد. خانم هایی که علاقمند به پوشش اسپرت و غیر رسمی هستند، نیز می توانند برای محیط منزل و به عنوان لباس راحتی از انواع مدل های ست تیشرت شلوارک زنانه اسپرت استفاده کنند.

این لباس ها علاوه بر تغییر در طرح و رنگ دارای جنس و استایل متفاوتی نیز می باشند. به این معنا که معمولا در ست های اسپرت معمولا از جنس پارچه های جین و عموما جین کاغذی، جنس فلامنت و گاهی نخ می باشد.

طرح و رنگ لباس های اسپرت به این معنا نیست که از مدل ها و طرح های پر زرق و برق و شکل های درشت و … استفاده نمایند. هرچه لباس های از لحاظ جنس و کیفیت راحت تر باشد، مسلما در دسته لباس های راحتی و اسپرت قرار خواهند گرفت. از طرف دیگر می بایست دقت شود که لباس اسپرت به دو دسته تقسیم می گردد، نوعی از آن که برای ورزش و فعالیت های فیزیکی مورد استفاده قرار می گیرد که در اصل نوع لباس اسپرت بدان معناست.

در دسته دوم لباس هایی قرار می گیرد که به علت راحتی و تنوع در طرح و رنگ با عنوان لباس اسپرت شناخته می شود. در این میان ست تیشرت شلوارک زنانه اسپرت نیز از جمله پر طرفدارترین انواع لباس های بانوان محسوب می گردد. 

ست تیشرت و شلوارک برای سالگرد ازدواج

ست تیشرت و شلوارک زنانه مدل جین

در سال های اخیر استفاده از پارچه با جنس جین بسیار پر طرفدار و پر کاربرد شده است. معمولا در فصل تابستان از جنس جین کاغذی بسیار مورد بهره برداری قرار می گیرد. چرا که این جنس علاوه بر شکیل بودن و دارا بودن مشخصات و آیتم های پارچه جین، دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که معمولا بسیار دیر ساییده می شود و به خصوص ست های خانگی بسیار طرفدار دارد.

نوع دوم پارچه جین از انواع پارچه جین گرم بالا می باشد که معمولا در شلوار ها و کت های جین مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند گزینه مناسبی برای لباس های بیرون از منزل و به خصوص در فصول سرد سال محسوب گردد.

خانم ها معمولا بیشتر از آقایان طرفدار جنس جین و لباس های جین می باشد و به خصوص برای پارتی های دورهمی زنانه استفاده از انواع طرح های ست تیشرت و شلوارک زنانه با مدل جین می تواند جذابیت خاصی را برای آنها فراهم کند. لباس های جین علاوه بر این که با سایر آیتم ها؛ مانند کتونی و زیورآلات مختلف قابلیت ست پذیری فراوانی را دارد، معمولا با انواع رنگ های پوست تطبیق پذیر است و خانم ها میتوانند بدون نگرانی از آنها استفاده کنند.

ست تیشرت و شلوارک برای سالگرد ازدواج

یکی از استایل هایی که در سال های اخیر مورد توجه زوجین جوان قرار گرفته است؛ استفاده از لباس های ست برای خانمها و آقایان می باشد. به این ترتیب زوجین معمولا از لباس هایی با طرح و رنگ های مشترک و هماهنگ استفاده می‌کنند.

در برخی موارد اینگونه ست ها به صورت آیتمی می باشد. به این معنا که؛ به عنوان مثال ست تیشرت شلوارک زنانه یا ست تیشرت و شلوارک مردانه را با یکدیگر هماهنگ کرده و از آنها استفاده می کنند‌. حتی ممکن است اینگونه ست ها از لحاظ جنس با یکدیگر تطابق داده شود. می توانند آیتم های خود را علاوه بر اشتراک رنگ، طرح و آیتم از لحاظ جنس نیز به صورت یکسان در نظر بگیرند. 

انواع طرح های ست تیشرت و شلوارک زنانه با مدل های جدید

ست تیشرت و شلوارک مدل بارداری

خانم های باردار به واسطه تغییرات فیزیکی و شرایط بدنی خود بهتر است از لباسهای استفاده کنند که علاوه بر اینکه کاملاً احساس راحتی  در آن می کنند، از طرف دیگر کاملا شیک و جذاب به نظر برسند. خانمها در دوره بارداری معمولا از پیراهن های این دوره استفاده می‌کنند که به صورت بلند و یا کوتاه در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می شود.

به این ترتیب خانم ها در فصول گرم سال به واسطه انجام کارهای روتین و روزمره خود با پوشیدن پیراهن دچار عرق سوزی کشاله ران ها و در ناحیه بالاترین خود می شوند. بنابراین بهترین راه حل استفاده از تیشرت شلوارک و تیشرت شلوار می باشد، اما شلوارک به واسطه اینکه دست و پاگیر نمی باشد؛ برای این دوران بیشتر توصیه می گردد.

به علت جذاب تر به نظر رسیدن در این استایل خانم ها در این دوره بهتر است از ست تیشرت شلوارک زنانه استفاده کنند. به این ترتیب علاوه بر اینکه لباس ها از نظر راحتی و کیفیت مورد بررسی قرار می‌گیرند، طرح و رنگ آن نیز با چهره و صورت افراد هماهنگی خواهد داشت.

  علاوه بر آن اگر از رنگ‌های شاد استفاده شود، می‌تواند در روحیه خانم های باردار موثر باشد. این موضوع به عنوان یک مقاله علمی به اثبات رسیده است که نوع پوشش خانم ها در دوران بارداری می تواند در سلامت جنین از لحاظ ذهنی تاثیر گذار باشند. بنابراین نوع پوشش خود را در این دوران دست کم نگیرید.

ست تیشرت و شلوارک طرح عاشقانه

آیا طرح و رنگ لباس ها در جذابیت استایل افراد تاثیر گذار خواهد بود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که شاید در وهله اول طرح یک لباس مساله چندان مهمی برای افراد به نظر نرسد، اما اگر همین نوع لباس به تن افراد درشت اندام یا بسیار لاغر اندام برود، نقش طرح لباس جلوه بیشتری پیدا کند.

افرادی که درشت اندام تر هستند، توصیه می گردد از پوشیدن لباس هایی با طرح های درشت، برجسته و به خصوص طرح و رنگ های بولد خودداری نمایند. لذا می توان نقش طرح را در جذابیت پوشش افراد بسیار مهم دانست.

جالب است بدانید که حتی برای لباس های مناسب منزل نیز برای خانم ها و آقایان بهتر است طرح لباس را متناسب با فرم اندام، رنگ پوست و چهره و از همه مهمتر کاربرد لباس که برای پوشش در مقابل میهمان است یا برای کاری روتین روزمره، می تواند متفاوت در نظر گرفته شود.

حتی نوع فصل نیز می تواند در انتخاب طرح یک نوع لباس تاثیرگذار باشد. در فصول گرم سال معمولا خانم ها از لباس هایی مانند انواع مدل های ست تیشرت شلوارک زنانه، ست تاپ شلوارک و پیراهن های بلند با جنس نخی خنک و یا الیاف طبیعی استفاده می کنند.

در فصول سردتر معمولا شلوارک جای خود را به شلوار و تیشرت ها به بلوزهای آستین بلند با جنس نخ پنبه دوبل و یا کشمیر پاییزه می دهند. لذا فاکتورهای متعددی در انتخاب طرح، رنگ و حتی جنس لباس موثر می باشند. 

ست تیشرت و شلوارک دخترانه رنگ سبز آبی

ست تیشرت و شلوارک طرح یلدایی

همانطور که پیشتر اشاره گردید در سال های اخیر توجه افراد در طیف خانم ها و آقایان به مساله جشن ها و مناسبت های مختلف دو چندان گردیده است و همواره به دنبال دارا بودن پوشش مناسبی برای اینگونه مراسمات نیز هستند. از جمله این جشن ها و مراسمات می توان به دورهمی های یلدا و یا همان شب چله اشاره کرد که پیشینه ای طولانی در فرهنگ ما ایرانی ها ایفا می کند.

از آنجا که معمولا این دورهمی ها از بین افراد خودمانی و خویشاوندان کاملا نزدیک تنتخاب می گردد، لذا راحت بودن لباس می تواند یکی از معیارهای مهم در انتخاب یک لباس محسوب گردد. خانم ها علاقمندند این راحتی را در لباس هایی؛ همچون ست تیشرت و شلوارک زنانه طرح یلدایی پیدا کنند.

اگر بتوانند ان را در انواع مجلسی تر انتخاب کنند و جنس هایی مانند جین کاغذی، ریون کشی و… را برگزیند، لذا می توانند در عین حال که لباسی راحت به تن کرده اند، جذابیت و زببایی خیره کننده ای را در این مراسم برای خود در نظر خواهند گرفت.

خلاصه مطلب انواع طرح های ست تیشرت و شلوارک زنانه

یکی از آیتم های پر کاربرد در لباس های تابستانی خانم ها شامل ست تیشرت شلوارک زنانه می باشد که به علت تنوع و گستردگی در طرح، رنگ و جنس توانسته است علاقمندان زیادی را به خود جلب نماید. در این مقاله سعی شد به جنبه های نختلف این ست پر کاربرد پرداخته شود تا خانم ها بتوانند با آگاهی بیشتری نسبت به انتخاب طرح ها و مدل های مختلف آن بپردازند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *