مقالات

لباس راحتی تابستانی زنانه و مردانه

لباس راحتی تابستانه

لباس راحتی تابستانه زنانه و مردانه | لباس راحتی سویکس

با فرا رسیدن فصل تابستان، ایتمی که بیش از پیش برای افراد شیک پوش اهمیت پیدا خواهد کرد، از جمله ایتم هایی که شاید در نگاه اول کم اهمیت به نظر برسد، اما در جذابیت و راحتی افراد نقش زیادی را ایفا می کند، لباس راحتی تابستانه می باشد.

لباس راحتی تابستانه  برای خانم ها و آقایان شامل شکل های متفاوتی است، اما چیزی که در هر دو مشترک است، راحت بودن و جنس و بافت نرم ان می باشد که بتوانند پس از یک روز شلوغ کاری با پوشیدن آن ها احساس راحتی کنند. در ادامه مطلب به توضیحاتی در خصوص لباس راحتی تابستانه خواهیم پرداخت.

لباس راحتی تابستانی زنانه

خانم هابه علت داشتن پوستی حساس تر نسبت به آقایان لزوما می بایست از لباس راحتی مناسبی برای استراحت خود استفاده کنند. استفاده از این لباس راحتی در فصل تابستان از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد، زیرا در فصل تابستان به علت گرمای هوا، امکان تعریق بیشتر می باشد و در صورتیکه جنس لباس راحتی مناسب نباشد، موجب بروز مشکلات پوستی همچون عرق سوزی و قرمزی و حساسیت بر روی پوست می گردد‌. خانم ها معمولا لباس راحتی تابستانه خود را از انواع جنس نخی و نخ پنبه خنک انتخاب می کنند.

سعی کنید رنگ لباس راحتی تابستانه شما از میان رنگ های روشن و یا ساده پاستیلی باشد که خود در تبخیر عرق از روی بدن نقش مهمی را ایفا می کند و موجب خنک تر نگاهداشتن پوست بدن خواهد گردید. از جمله آیتم های لباس راحتی تابستانه زنانه می توان به تاپ، شلوارک، دامن، پیراهن ساحلی، ست تاپ شلوار و تیشرت شلوارک اشاره کرد.

جهت دیدن لیست محصولات و قیمت های لباس راحتی زنانه کلیک کنید.

لباس راحتی تابستانی مردانه

از آنجا که مردان معمولا به راحتی لباس خود اهمیت زیادی می دهند، این فاکتور را در لباس راحتی خود نیز لحاظ می کنند و ترجیح می دهند پس از یک روز شلوغ کاری خود، با پوشیدن یک لباس راحتی و نرم به ویژه در فصل تابستان، خستگی روز را از خود بزدایند.

در فصل تابستان به علت گرمای هوا و حساس شدن پوست بدن نسبت به پوشیدن لباس های پلاستیک و نامناسب، بهتر است سراغ لباس راحتی تابستانه مردانه بروید که علاوه بر اینکه از جنس نخ و یا نخ پنبه و سبک می باشند، رنگ های شاد و پاستیلی ان موجب جذب عرق بیشتری از سطح بدن گردد که همین مورد در خنک نگاه داشتن پوست بدن نقش بسزایی را خواهد داشت.

جهت دیدن لیست محصولات و قیمت های لباس راحتی مردانه کلیک کنید.

لباس راحتی تابستانه بچگانه

خوب است بدانید بیشتر لباس های بچگانه به گونه ای طراحی و تولید می گردند که علاوه بر داشتن طرح و رنگ کاملا شاد و مناسب فصل و هماهنگ با روحیات کودکان، الزاما از جنس نخ و یا نخ پنبه مناسب و با کیفیت تهیه شده باشد، زیرا پوست بدن کودکان بسیار حساس است و ممکن است در صورت انتخاب اشتباه لباس آنهم از نوع جنس بی کیفیت، پوست ان ها را دچار آسیب کند که مسلما پروسه درمان این نوع پوست بسیار طولانی تر خواهد بود.

بنابراین سعی کنید لباس راحتی تابستانه بچگانه را حتما از میان لباس های با کیفیت انتخاب کنید و هزینه ان برای شما ملاک نباشد و پس از آن انتخاب طرح و رنگ متناسب با فصل تابستان را در اولویت خرید لباس راحتی بچگانه خود قرار دهید.

انواع لباس های راحتی تابستانه

انواع لباس راحتی تابستانه با توجه به سلیقه شخصی و نوع استایل افراد می تواند متفاوت باشد، اما در یک دسته بندی کلی انواع لباس راحتی تابستانه برای خانم ها و اقایان که معمولا طرفداران بیشتری دارد و برای انواع فرم اندام متناسب می باشد، شامل موارد زیر می گردد:

  • تیشرت
  • تاپ
  • ست تیشرت شلوار
  • ست تیشرت شلوارک
  • شلوارک
  • دامن
  • پیراهن بلند و کوتاه
  • ست تاپ شلوار
  • ست تاپ شلوارک

خرید لباس راحتی تابستانه زنانه و مردانه

سعی کنید هنگام تصمیم گیری برای خرید لباس علاوه بر انتخاب جنس و کیفیت مناسب برای لباس و علاوه بر آن رنگ متناسب با فصل پیش رو، سعی کنید از برندها معتبر و با کیفیت داخلی و یا خارجی استفاده کنید‌، زیرا معمولا برندهای معتبر از جنس پارچه خای کاملا با کیفیت و ضد حساسیت در تولید لباس راحتی استفاده می کنند و شما می توانید با خیالی راحت به خرید این نوع از لباس ها بپردازید و معمولا رنگدهی و پرزدهی ندارند. قبل از خرید لباس راحتی تابستانه زنانه و مردانه پیشنهاد می شود که حتما مقاله “نکات مهم در هنگام خرید لباس راحتی و خواب” را مطالعه کنید.

جنس لباس راحتی تابستانه

جنس ها و کیفیت های مختلفی در انواع لباس راحتی وجود دارند و افراد با توجه به هزینه ای که برای این نوع از لباس های خود دارند، می توانند هر یک را انتخاب کنند، اما به طور کلی توصیه می گردد که از انواع جنس لباس نخ و نخ پنبه برای لباس راحتی تابستانه خود استفاده کنید، زیرا این جنس از پارچه لباس راحتی به خوبی تعریق را جذب می کند و باعث گردش هوا در لباس شما می گردد. بنابراین علاوه بر راحت بودن در چنین لباسی، موجب عدم بروز حساسیت و آلرژی در بدن شما نیز خواهد گردید. قبل از انتخاب و سفارش لباس راحتی تابستانه حتما مقاله ” آشنایی با بهترین جنس لباس راحتی زنانه ” را مطالعه فرمایید.

مدل های لباس راحتی در فصل تابستان

برای انتخاب مدل های لباس راحتی در فصل تابستان یا دیگر فصل ها می بایست فاکتورهای متعددی را در نظر بگیرید. به علت استفاده از نوع لباس در فصل تابستان اولا حتما به جنس و کیفیت ان توجه کنید. سعی کنید از جنس پارچه های نخی ضد حساسیت انتخاب کنید.

ثانیا طرح و رنگ و مدل لباس را با توجه به فرم اندام خود انتخاب کنید. معمولا خانم های لاغر اکثر لباس ها را می توانند به راحتی بپوشند، اما بهتر است سراغ رنگ های تیره و طرح های ساده نروند، زیرا آن ها را لاغرتر نشان خواهد داد.

افراد پلاس سایز سعی کنند از انواع لباس های تک رنگ و تا حد امکان تیره رنگ استفاده کنند و یقه لباس از نوع هفت یا هفت کشیده باشد تا آن ها را لاغرتر نمایش دهد و هر چه قد لباس راحتی آن ها بلند تر باشد، در نشان دادن راحتی و لاغری آن ها نقش بیشتری را ایفا خواهد کرد.جهت انتخاب یک لباس راحتی خوب برای استفاده در منزل می توانید مقاله “بهترین و مناسب ترین لباس های راحتی برای استفاده در خانه” را مطالعه کنید.

قیمت لباس راحتی تابستانه

با توجه به اینکه لباس راحتی تابستانی شما از چه جنس و کیفیتی باشد، از انواع برند خریداری کرده اید یا از برندهای متفرقه، لباس راحتی شما از انواع وارداتی می باشد و یا تولید شرکت های داخلی و… همگی می تواند در تعیین هزینه و قیمت لباس راحتی تاثیر گذار باشد.

پیشنهاد می گردد با توجه به اینکه بخش عمده ای از زمان خود را صرف پوشیدن لباس های راحتی می کنید و ممکن است جنس و کیفیت ان بر روی پوست شما تاثیر بگذارد، لذا تا جای ممکن از پوشیدن لباس های بی کیفیت و ارزان قیمت خودداری کنید و صرفا به علت اینکه از نوع لباس راحتی است، به آن بی توجه نباشید و سعی کنید بودجه بیشتری را برای خرید لباس با کیفیت تر در نظر بگیرید.

لباس تابستانه بیرونی

در فصل تابستان علاوه بر پوشیدن لباس راحتی متناسب، می بایست از لباس راحتی متناسب با بیرون بر طبق فصل تابستان نیز استفاده کنید. لباس تابستانه بیرونی نیز همانند لباس راحتی تابستانه می بایست علاوه بر دارا بودن ویژگی هایی همچون کیفیت بالای تولید، جنس پارچه خنک و مناسب، دارای رنگ و طرح متناسب با فصل تابستان باشد.

رنگ و طرح لباس بیرونی تابستانی بهتر است از میان رنگ های روشن و شاد انتخاب گردد،  زیرا این نوع رنگ ها کاملا بدن را خنک نگاه می دارد و موجب دوری از تعریق بدن نیز گردد. برای انتخاب بهترین رنگ را با توجه به مزاج و علاقه خود برای خرید لباس راحتی تابستانی انتخاب کنید می توانید مقاله “بهترین رنگ های لباس راحتی و خانگی در منزل” را مطالعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *